AnonymBruker Skrevet 8. februar 2018 #1 Skrevet 8. februar 2018 Hva faen er det med dagens politisk korrekthet og feminister? De krever at kvinner ikke skal delta i skjønnhetskonkurranser og at kvinner ikke skal være podiedamer og cheerleaders i idretter for menn. De krever at vi skal ha kjønnsnøytrale barnehager. kjønnsnøytrale klær og leker for barn samt kjønnsnøytrale offentlige toaletter. De har kjempet for homofilt ekteskap fra begynnelsen av samtidig som de fraråder kvinner til å gifte seg med menn. Feminismen har ødelagt kjernefamilien og resultert i et rekordhøyt antall av alenemødre. Liberalisme har har skapt unaturlige ideologier blant kvinner og homofile. Politisk korrekthet er i ferd med og ødelegge ytringsfriheten i den vestlige verden. Flere anerkjente amerikanske komikere har mistet jobben fordi de har sagt noe som er "krenkende". Men hva ønsker PK-feministene? At vi skal leve i et kjønnsnøytralt hen samfunn hvor vi ikke har rett til og si hva vi mener? Hvis ikke noe drastisk blir gjort for og sette en stopper for denne galskapen så er det snart mer ytringsfrihet i Saudi-Arabia. Hilsen en sint, frustrert og lei 29 år gammel mann. Anonymkode: 700dc...bab 3
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2018 #2 Skrevet 8. februar 2018 Nå syns jeg du er litt dømmende her. Går du bare utifra at alle alenemødrene vil bli kalt for mor? Eller at de i det hele tatt er den kvinnelige forelderen? kanskje de er en av de 179 andre kjønnene som finnes og ikke vil identifiseres som kvinne og mor? Og antar du at alle de feministene ikke vil at vi skal gifte oss med er menn? Det kan hende de ikke er menn, men at de egentlig er kvinner, eller hen, eller noe helt annet. Kanskje en potteplante? http://www.dailymail.co.uk/news/article-5363993/Trudeau-says-joking-peoplekind-comment.html Sitat We like to say peoplekind, not necessarily mankind 'cause it's more inclusive.' (Bare for å være sikker. Jeg tuller. Og jeg syns hele greiene her er latterlig. Ingenting er lov å si lenger) Anonymkode: 355f6...fcb
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2018 #3 Skrevet 8. februar 2018 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: (Bare for å være sikker. Jeg tuller. Og jeg syns hele greiene her er latterlig. Ingenting er lov å si lenger) Ja, Jeg synes også at PK-greiene var komiske til å begynne med. Men på de senere 3-4 år så har det gått av skaftet for hva som kan kalles for normalitet. Anonymkode: 700dc...bab
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 8. februar 2018 #4 Skrevet 8. februar 2018 Tja jeg er liberalist og totalt uenig med PK og SJW hysteriet som flommer over vesten. Folk må slutte å være så hårsåre og tåle at ikke alle har samme mening. Er nok av liberalister som er like lei av PK og SJW hysteriet som mange andre.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2018 #5 Skrevet 8. februar 2018 7 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, Jeg synes også at PK-greiene var komiske til å begynne med. Men på de senere 3-4 år så har det gått av skaftet for hva som kan kalles for normalitet. Anonymkode: 700dc...bab Du overdriver noe voldsomt! Anonymkode: 6a394...208
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2018 #6 Skrevet 8. februar 2018 1 time siden, Balian de Ibelin skrev: Tja jeg er liberalist og totalt uenig med PK og SJW hysteriet som flommer over vesten. Folk må slutte å være så hårsåre og tåle at ikke alle har samme mening. Er nok av liberalister som er like lei av PK og SJW hysteriet som mange andre. Jeg prøver ikke å kaste alle med liberale synspunkter i søpla, Slettest ikke. Men både PK og SJW hykleriet er et resultat av en politikk som er ledet av venstrevridde liberaler. Anonymkode: 700dc...bab
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2018 #7 Skrevet 8. februar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du overdriver noe voldsomt! Anonymkode: 6a394...208 Hva er det som jeg overdriver med egentlig? Anonymkode: 700dc...bab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå