Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke vært så veldig lenge singel, men har egentlig vært klar for å bli singel veldig lenge da jeg ikke var i et godt forhold. Problemet nå er at jeg føler at ting blir så fort kleint når jeg er på date. Praten går, det har ikke noe med det å gjøre. Jeg kan like fyren godt, men så plutselig blir jeg litt dårlig, føler det blir for mye osv..

Hvis en mann sier at han gleder seg såååå mye til å være sammen med meg, så blir det for mye for meg i denne date-fasen. (Jeg hadde nok elsket det hvis en kjæreste viste at han gledet seg). 

Hvordan kan dette forklares? Jeg blir irritert på meg selv fordi jeg føler det slik. Er det det at jeg vil at de skal være litt mer uoppnåelig? Jeg vil liksom ikke at noen skal glede seg så voldsomt, men være mer laid back..

Noen andre som har det slik?

Anonymkode: 2b111...4b8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og sånn som nå... han har skrevet hvor utrolig mye han gleder seg til møte meg igjen i morgen. Så går det fem minutt og så skriver han "det blir veldig fint", så går det fem minutt til og så skriver han "men da sees vi i morgen da" :) 

Stakkars, han er jo bare hyggelig, forstår ikke hvorfor jeg må føle det slik.

Anonymkode: 2b111...4b8

Skrevet

Kjenner meg igjen. Det blir rett og slett for masete. Det er ikke særlig tiltrekkende for oss kvinner.

Anonymkode: 47fcf...21d

• Liker 1
Skrevet

Tror du stresser veldig med tankene dine,prøv å slappe litt av og ikke overtenk dine følelser, ta det dom d kommer og kos deg 💜 

Anonymkode: cdadd...8b4

Skrevet

Er du sikker på at du er klar for å date da? 

Anonymkode: 3d049...b0d

Skrevet

Jeg blir også sånn, og tar det som tegn på at jeg ikke er klar for å date , eller rett og slett har blitt for sær og grodd fast i komfortabel egentid og blir stressa når jeg må forholde meg til noen nye jeg liksom er forpliktet til å være høflige med og ikke bare kan ignorere tre dager til jeg er i humør igjen eller kan skrive rett ut til "dritt dag, snakkes en annen dag" til :P .

Anonymkode: ec8e4...cf9

Skrevet (endret)

.

Endret av Ms. Steele
Skrevet (endret)

Hvorfor ikke bare være ærlig og melde tilbake at valpe-faktene hans (skal vi på tur? nå? hva? kommer du? jippi! voff! voff! :link:) er søte, men anstrengende og at du er ei litt mer laidback tispe? Takler han det greit er han en keeper, blir han ei lita gneldrebikkje så send han videre til neste bitch han kan logre for.

Endret av femme_folle
  • Liker 1
Skrevet

Jeg tror at du trenger å kjenne en person litt bedre, før du får forelskelse-følelse. Jeg er litt sånn selv. Hvis man begynner for tidlig å vise at de er SÅ interessert, så mister jeg litt interessen. Det er frustrerende, men det endrer måten jeg oppfatter dem på, på en måte... Vanskelig å forklare. 

Anonymkode: 38598...d70

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...