Zidji Skrevet 8. februar 2018 #1 Skrevet 8. februar 2018 Noen som kan anbefale en? Jeg klør av de fleste shampoer føler jeg, utenom head and shoulders, men den tar jo bort så og si all farget hår! Trenger tips!
Gjest Peanut Skrevet 8. februar 2018 #2 Skrevet 8. februar 2018 Jeg bruker Oribe Ultra Gentle Shampoo. Litt vel dyr, men drøøy i bruk og jeg synes den er bra for hodebunnen min og det fargede håret mitt ^^,
ReDBulL-EnErgI Skrevet 8. februar 2018 #3 Skrevet 8. februar 2018 Cutrin sensitive for farget hår var den eneste som virket på mitt hår da jeg farget det, selges bare hos frisør
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2018 #4 Skrevet 8. februar 2018 Jeg bruker Kevin Murphy fra frisør. Fantastisk sjampo og balsam. Anonymkode: 19ba5...104
Nerine_ Skrevet 9. februar 2018 #5 Skrevet 9. februar 2018 Jeg også reagerer på mye, men butikk sjampoen til loreal er faktisk helt ok for meg. Men så spørs det jo hva du reagerer på da
Zidji Skrevet 9. februar 2018 Forfatter #6 Skrevet 9. februar 2018 Takk for svar! Jeg prøver alle og håper jeg finner en 😊 Jeg vet ikke hva det er jeg reagerer på, men jeg klør og får sår ved bruk av feil shampo. Utrolig irriterende å ikke bare kunne bruke alt. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå