Gå til innhold

Skal teste i morgen tidlig! Flere? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere her inne som skal teste i morgen tidlig (fredag 9/2)? Jeg er 14 dpo og krysser fingrene for positiv test! :) Hadde vært moro å vært flere som testet samtidig. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, BethD skrev:

Håper du får positiv :)

Takk - jeg og! :) Håper det er nok hcg i urinen til at det slår ut...

Skrevet
Akkurat nå, godtogblandet skrev:

Takk - jeg og! :) Håper det er nok hcg i urinen til at det slår ut...

Om du er gravid så vil jeg tro det..:) Jeg fikk positiv på 11 dpo :)

Skrevet
Akkurat nå, BethD skrev:

Om du er gravid så vil jeg tro det..:) Jeg fikk positiv på 11 dpo :)

Heldig! :) Deilig å få vite det så tidlig. Jeg er så spent at jeg nesten har lyst å teste nå i kveld, men skal prøve å holde meg, haha! Testet du med morgenurin når du var 11 dpo? Jeg testet faktisk mandag, men den var negativ ...

Skrevet
Akkurat nå, godtogblandet skrev:

Heldig! :) Deilig å få vite det så tidlig. Jeg er så spent at jeg nesten har lyst å teste nå i kveld, men skal prøve å holde meg, haha! Testet du med morgenurin når du var 11 dpo? Jeg testet faktisk mandag, men den var negativ ...

Ja brukte morgenurin, men fikk resultater på ettermiddagsurin også...:)....

Skrevet

For 2 uker siden testet jeg 14 dpo, og det var en tydelig teststrek som lyste ved siden av kontrollstreken. Nå har du klart å vente så lenge, så du klarer fint å vente til i morgen! Krysser fingrene for deg 🤞

Skrevet

Jeg skal teste i morgen. Min første pp. Er super spent, men er bare 9 dpo så forventer ikke noe positivt men vil starte i morgen å se utover helgen

Skrevet

Jeg er 14 eller 15 dpo i dag. Femte prøveperiode. Skulle egentlig teste i dag tidlig, men da var det bittelitt blod på papiret, så jeg droppet det. Har holdt seg til å bare komme en dråpe hver gang jeg har vært på do, så vurderer å teste i morgen likevel. Men jeg blir så skuffet når den er negativ :( Opplevde det samme for to måneder siden. Da ble det aldri noe mer enn noen dager med spotting, men testen var blendahvit 😢

Anonymkode: cd62b...ad4

Skrevet

Hvordan gikk det med dere? 🤞🏼👶🏼

Skrevet
3 minutter siden, Oppsi skrev:

Hvordan gikk det med dere? 🤞🏼👶🏼

Jeg testet blendahvit negativ😣🙊 Men det var som forventet. Prøver igjen på søndag om jeg klarer å holde meg i morgen..

Skrevet

Blendahvit her også 😢

Anonymkode: cd62b...ad4

Skrevet

Negativ test :cry3:Superskuffa nå. Men, men. 

Skrevet
7 timer siden, godtogblandet skrev:

Negativ test :cry3:Superskuffa nå. Men, men. 

Skal du pøve igjen i norgen? Så lenge mensen fremdeles ikke er der så er det jo håp!:)

Skrevet
10 timer siden, Jasmine88 skrev:

Skal du pøve igjen i norgen? Så lenge mensen fremdeles ikke er der så er det jo håp!:)

Nei, tenkte å vente til over helgen i hvert fall før jeg tester på nytt igjen. Uff... Syns det er merkelig at ikke det er nok hcg i kroppen til at det hadde vist seg på 14 dpo, men. Så jeg er nok ikke gravid :(

Skrevet
5 timer siden, godtogblandet skrev:

Nei, tenkte å vente til over helgen i hvert fall før jeg tester på nytt igjen. Uff... Syns det er merkelig at ikke det er nok hcg i kroppen til at det hadde vist seg på 14 dpo, men. Så jeg er nok ikke gravid :(

Ikke gi opp håpet så lenge mensen ikke er her❤️✌🏼 Mange man hører om som ikke måler hcg før etter!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...