godtogblandet Skrevet 8. februar 2018 #1 Skrevet 8. februar 2018 Flere her inne som skal teste i morgen tidlig (fredag 9/2)? Jeg er 14 dpo og krysser fingrene for positiv test! Hadde vært moro å vært flere som testet samtidig.
godtogblandet Skrevet 8. februar 2018 Forfatter #3 Skrevet 8. februar 2018 Akkurat nå, BethD skrev: Håper du får positiv Takk - jeg og! Håper det er nok hcg i urinen til at det slår ut...
Gjest BethD Skrevet 8. februar 2018 #4 Skrevet 8. februar 2018 Akkurat nå, godtogblandet skrev: Takk - jeg og! Håper det er nok hcg i urinen til at det slår ut... Om du er gravid så vil jeg tro det..:) Jeg fikk positiv på 11 dpo
godtogblandet Skrevet 8. februar 2018 Forfatter #5 Skrevet 8. februar 2018 Akkurat nå, BethD skrev: Om du er gravid så vil jeg tro det..:) Jeg fikk positiv på 11 dpo Heldig! Deilig å få vite det så tidlig. Jeg er så spent at jeg nesten har lyst å teste nå i kveld, men skal prøve å holde meg, haha! Testet du med morgenurin når du var 11 dpo? Jeg testet faktisk mandag, men den var negativ ...
Gjest BethD Skrevet 8. februar 2018 #6 Skrevet 8. februar 2018 Akkurat nå, godtogblandet skrev: Heldig! Deilig å få vite det så tidlig. Jeg er så spent at jeg nesten har lyst å teste nå i kveld, men skal prøve å holde meg, haha! Testet du med morgenurin når du var 11 dpo? Jeg testet faktisk mandag, men den var negativ ... Ja brukte morgenurin, men fikk resultater på ettermiddagsurin også...:)....
sullå Skrevet 8. februar 2018 #7 Skrevet 8. februar 2018 For 2 uker siden testet jeg 14 dpo, og det var en tydelig teststrek som lyste ved siden av kontrollstreken. Nå har du klart å vente så lenge, så du klarer fint å vente til i morgen! Krysser fingrene for deg 🤞
Jasmine88 Skrevet 8. februar 2018 #8 Skrevet 8. februar 2018 Jeg skal teste i morgen. Min første pp. Er super spent, men er bare 9 dpo så forventer ikke noe positivt men vil starte i morgen å se utover helgen
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2018 #9 Skrevet 8. februar 2018 Jeg er 14 eller 15 dpo i dag. Femte prøveperiode. Skulle egentlig teste i dag tidlig, men da var det bittelitt blod på papiret, så jeg droppet det. Har holdt seg til å bare komme en dråpe hver gang jeg har vært på do, så vurderer å teste i morgen likevel. Men jeg blir så skuffet når den er negativ Opplevde det samme for to måneder siden. Da ble det aldri noe mer enn noen dager med spotting, men testen var blendahvit 😢 Anonymkode: cd62b...ad4
Jasmine88 Skrevet 9. februar 2018 #11 Skrevet 9. februar 2018 3 minutter siden, Oppsi skrev: Hvordan gikk det med dere? 🤞🏼👶🏼 Jeg testet blendahvit negativ😣🙊 Men det var som forventet. Prøver igjen på søndag om jeg klarer å holde meg i morgen..
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #12 Skrevet 9. februar 2018 Blendahvit her også 😢 Anonymkode: cd62b...ad4
godtogblandet Skrevet 9. februar 2018 Forfatter #13 Skrevet 9. februar 2018 Negativ test Superskuffa nå. Men, men.
Jasmine88 Skrevet 9. februar 2018 #14 Skrevet 9. februar 2018 7 timer siden, godtogblandet skrev: Negativ test Superskuffa nå. Men, men. Skal du pøve igjen i norgen? Så lenge mensen fremdeles ikke er der så er det jo håp!:)
godtogblandet Skrevet 10. februar 2018 Forfatter #15 Skrevet 10. februar 2018 10 timer siden, Jasmine88 skrev: Skal du pøve igjen i norgen? Så lenge mensen fremdeles ikke er der så er det jo håp!:) Nei, tenkte å vente til over helgen i hvert fall før jeg tester på nytt igjen. Uff... Syns det er merkelig at ikke det er nok hcg i kroppen til at det hadde vist seg på 14 dpo, men. Så jeg er nok ikke gravid
Jasmine88 Skrevet 10. februar 2018 #16 Skrevet 10. februar 2018 5 timer siden, godtogblandet skrev: Nei, tenkte å vente til over helgen i hvert fall før jeg tester på nytt igjen. Uff... Syns det er merkelig at ikke det er nok hcg i kroppen til at det hadde vist seg på 14 dpo, men. Så jeg er nok ikke gravid Ikke gi opp håpet så lenge mensen ikke er her❤️✌🏼 Mange man hører om som ikke måler hcg før etter! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå