Fibonacci Skrevet 10. februar 2005 #1 Skrevet 10. februar 2005 Sønnen min er 15 uker snart. Jeg fullammer, men det hender han får morsmelk på flaske, hvis jeg er borte. Dette har han godtatt fra han var ca. 4 uker gammel. Men nå nekter han plutselig å ta flaska! Det gikk ca. en uke mellom sist han fikk flaske og godtok det til han nå nektet første gang. Har prøvd mye i det siste, byttet ut flaskesmokken, prøvde med fersk melk istf tint fra fryseren, men han bare skjærer grimaser, ser ut som han blir kvalm av flaska, hoster og griner. Bare puppen blir akseptert. Men han tar vanlig smokk... Lurte på om det kommer for lite ut av flaska i forhold til det han er vant til ved puppen, men på apoteket sa de at 2 hulls smokk var passe til en baby på hans alder. Bør jeg skifte til 4 hull tro? :klø: Og er "frikvelder" med barnevakt en saga blott fram til han begynner m fast føde?? Ikke sånn å forstå at jeg absolutt må ut og more meg hele tiden, men det er litt godt å ha tid for seg selv innimellom.
Gjest StoreSky Skrevet 11. februar 2005 #2 Skrevet 11. februar 2005 Prøv smokk med fire hull, så ser du jo fort om det er det som er problemet! (men du bør helst ikke være tilstede for da vil h*n forvente en pupp...) Kos deg du på byen/kino eller hva! Ungen sulter ikke ihjel, men DU kan ha behov for forrandring, noe som kommer ungen tilgode med en glad og fornøyd mamma med masse overskudd!!
diddi mora Skrevet 12. februar 2005 #3 Skrevet 12. februar 2005 Hei! Hadde samme problemet med min lille jente,prøvde andre smokker og sndre flasker men ingenting hjalp. Helt til vi prøvde en flaske som heter CHICCO,da drakk hun av flasken som om hu ikke hadde gjordt noe annet før. De er veldig fine for smokken på de er helt myke og tynne,innbiller meg at hun tok den fordi den var veldig lik puppen. Prøv den!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå