AnonymBruker Skrevet 8. februar 2018 #1 Skrevet 8. februar 2018 https://serienytt.no/2018/02/upon-time-er-kansellert/ Er dette en gladnyhet eller dårlig nyhet for deg ? Eller du er kanskje totalt likegyldig. Anonymkode: a19aa...5b5
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2018 #2 Skrevet 8. februar 2018 Jeg fulgte de første par sesongene, men det ble for "far out" for meg etterhvert, jeg falt av og har ikke fulgt serien de siste årene. Så jeg bryr meg lite om at serien nå er kansellert. Anonymkode: b489b...b62 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2018 #3 Skrevet 8. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg fulgte de første par sesongene, men det ble for "far out" for meg etterhvert, jeg falt av og har ikke fulgt serien de siste årene. Så jeg bryr meg lite om at serien nå er kansellert. Anonymkode: b489b...b62 Samme her. Anonymkode: 85975...920
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2018 #4 Skrevet 8. februar 2018 Etter at de orginale skuespillerne ikke var med i serien lenger gjør det egentlig ikke nor synes jeg Anonymkode: a4aca...aaf 3
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2018 #6 Skrevet 8. februar 2018 Jeg fulgte med på en god del iløpet av den første sesongen, men bare delvis utover de andre sesongene. Interessen dabbet av allerede etter noen få sesonger, så dette betyr egentlig veldig lite for min del... Anonymkode: e1615...6e0
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2018 #7 Skrevet 8. februar 2018 Elsket begynnelsen, og andre sesongen. Mistet interessen. Så likevel resten i jula, man kommer jo inn i det igjen. Men tenkte allerede da at siste episode med original skuespillerne burde vært avslutningen. Uten at jeg følte meg veldig trist. Anonymkode: a434e...2b6
LeilaS Skrevet 8. februar 2018 #8 Skrevet 8. februar 2018 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg fulgte de første par sesongene, men det ble for "far out" for meg etterhvert, jeg falt av og har ikke fulgt serien de siste årene. Så jeg bryr meg lite om at serien nå er kansellert. Anonymkode: b489b...b62 Enig. Jeg fulgte med i starten, men så datt jeg helt av.
Oardnji Skrevet 8. februar 2018 #9 Skrevet 8. februar 2018 Første sesongen likte jeg, datt ut i andre sesong..
chupachupa Skrevet 8. februar 2018 #10 Skrevet 8. februar 2018 Jeg er sur for at de valgte å lage en ny sesong (som jeg ikke har sett), uten de originale skuespillerne. For min del var det ferdig i sesong 6, så er egentlig helt likegyldig til at det er kansellert.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #11 Skrevet 9. februar 2018 Hva mener dere med at de originale ikke var med? Så de første to sesongene, men pga tidsmangel har jeg ikke sett flere sesonger, men tanken var å ta opp tråden igjen og se resten senere. Så det forundrer meg at, hvis jeg har forstått dere rett, de ikke brukte original skuespillere de siste sesongene? Årsak? Forklar gjerne! På forhånd tusen takk:) Anonymkode: a7d29...82a
Gjest fruktfest Skrevet 9. februar 2018 #12 Skrevet 9. februar 2018 (endret) Så ferdig sesong 6, og synes de kunne spart seg for sesong 7. Virker unødvendig. 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva mener dere med at de originale ikke var med? Så de første to sesongene, men pga tidsmangel har jeg ikke sett flere sesonger, men tanken var å ta opp tråden igjen og se resten senere. Så det forundrer meg at, hvis jeg har forstått dere rett, de ikke brukte original skuespillere de siste sesongene? Årsak? Forklar gjerne! På forhånd tusen takk:) Anonymkode: a7d29...82a Det er kun i sesong 7 at skuespillere byttes ut og sånn. Vil anbefale å se de syv andre sesongene da isteden😋 Hvorfor de bytter ut skjønner man etter avslutningen på sesong 6.. Endret 9. februar 2018 av fruktfest Skrivefeil
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #13 Skrevet 9. februar 2018 6 timer siden, SmileyLovise skrev: Så ferdig sesong 7, og synes de kunne spart seg for sesong 8. Virker unødvendig. Det er kun i sesong 8 at skuespillere byttes ut og sånn. Vil anbefale å se de syv andre sesongene da isteden😋 Hvorfor de bytter ut skjønner man etter avslutningen på sesong 7.. Det eksisterer ingen sesong 8 av Once Upon a Time. Sesong 7 som de deriver på med nå¨blir den siste. Sesong 6 var sesongen de fleste av skuespillerne sluttet. http://www.imdb.com/title/tt1843230/ Anonymkode: a19aa...5b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå