AnonymBruker Skrevet 8. februar 2018 #1 Skrevet 8. februar 2018 Er godt voksen i full jobb. Har barn i småskolen 60/40. Har søkt bachelor heltid( tilbys ikke deltid i området). Har sett at jeg må jobbe ca 60% +studielån(får da permisjon de resterende 40%-i tre år). Er det gjennomførbart tror dere?:) Anonymkode: e2f09...6b6
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2018 #2 Skrevet 8. februar 2018 Jeg startet bachelor på heltid da minstemann var 9 måneder gammel. Mannen var ukependler så jeg var alene med 2 barn hele uka, og jeg jobbet ca. 60% stilling. Jeg klarte det, så da burde vel andre klare det også. Anonymkode: f3fc2...870
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2018 #3 Skrevet 8. februar 2018 Det blir tøft! Det er ikke umulig, men du bør være en person med stor kapasitet. Selv jobber jeg 60% og tar bacheloren på deltid. Synes det er mer enn nok, og flere voksne medstudenter synes også det er en utfordring å kombinere med familie. Anonymkode: 4b002...b72
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2018 #4 Skrevet 8. februar 2018 Spørs hvor strukturert du er og på studieteknikken din. Kommer også an på om det er en "enkel" bachelor. Noen studier krever mer enn andre. Husk også å sjekke inntekten din i forhold til hva lånekassen beregner mtp stipend/lån. Anonymkode: 9ade3...866
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå