AnonymBruker Skrevet 8. februar 2018 #1 Skrevet 8. februar 2018 Er 23 mann helt normal. Prøver å finne dame, men problemet er at jeg gjennom tenker alt. Tåler ikke folk som snakker litt dumt osv. Trenger hjelp. Anonymkode: bf711...fe5
Arabella Skrevet 8. februar 2018 #2 Skrevet 8. februar 2018 Snakker du alltid gjennomtenkt og korrekt selv? 3
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2018 #3 Skrevet 8. februar 2018 Om du er så smart så er det jo litt spesielt at du kommer til kvinneguiden for å be om hjelp. Anonymkode: 104fc...978 11
gretchenlowell Skrevet 8. februar 2018 #4 Skrevet 8. februar 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er 23 mann helt normal. Prøver å finne dame, men problemet er at jeg gjennom tenker alt. Tåler ikke folk som snakker litt dumt osv. Trenger hjelp. Anonymkode: bf711...fe5 Tåler ikke folk som snakker litt dumt osv? Ut ifra hvordan du skriver selv så fremstår du jo ikke akkurat som noe geni du heller. Så kan jo kanskje være greit å file kravene? 22
Gjest NotNaomi Skrevet 8. februar 2018 #5 Skrevet 8. februar 2018 Hva mener du med at du gjennomtenker alt? Er du redd for å si dumme ting selv?
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2018 #6 Skrevet 8. februar 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er 23 mann helt normal. Prøver å finne dame, men problemet er at jeg gjennom tenker alt. Tåler ikke folk som snakker litt dumt osv. Trenger hjelp. Anonymkode: bf711...fe5 Folk med høyere IQ enn deg, har giftet seg og levd lykkelige med sine livspartnere/bestevenner. Problemet er nok ikke IQ, men mangel på den, eller noe annet. Hadde jeg vært i din posisjon, hadde jeg nok oppsøkt psykolog for å få orden på tanker/tankefeil. Anonymkode: 3a044...183 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2018 #7 Skrevet 8. februar 2018 Finn en intelligent dame? Dog er kanskje dette et problem hvis du bare tror at du er så intelligent mens i realiteten er du en gjennomsnittlig kar som jobber på elkjøp? Ikke at det er noe galt med sistnevnte, men det er ikke rart at du sliter med å finne en kjæreste hvis du mener at grunnen er at du er for intelligent. For kjære deg, det er ingen som er så intelligente at ingen vil ha dem. Anonymkode: 503a8...6b8 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2018 #8 Skrevet 8. februar 2018 Hahaha! jada, det er intelligensen din. Hahaha Anonymkode: 07f31...7fb 6
Gjest Faerunpedia Skrevet 8. februar 2018 #9 Skrevet 8. februar 2018 Det har ingenting med intelligens å gjøre at man ikke tåler at andre sier noe dumt.
Gjest ti10 Skrevet 8. februar 2018 #10 Skrevet 8. februar 2018 (endret) 20 minutter siden, Arabella skrev: Snakker du alltid gjennomtenkt og korrekt selv? Basert på skriveferdighetene hans tror jeg vi kan svare negativt på det. Og TS, bare til informasjon: Høy intelligens er ikke synonymt med manglende raushet og intoleranse. Hvis du fokuserer på å ha en hyggelig date i stedet for å lete etter feil, går det helt sikkert bedre Endret 8. februar 2018 av ti10 manglende ord
absinthia Skrevet 8. februar 2018 #11 Skrevet 8. februar 2018 Hva mener du med "snakker litt dumt"? Er det de som har vanskelig for å ordlegge seg, eller som de som strør om seg med snakk, der de helt tydelig aldri har sjekket fakta og kjent vitenskap? 2
MonsIvar Skrevet 8. februar 2018 #12 Skrevet 8. februar 2018 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er 23 mann helt normal. Prøver å finne dame, men problemet er at jeg gjennom tenker alt. Tåler ikke folk som snakker litt dumt osv. Trenger hjelp. Anonymkode: bf711...fe5 Sånn kan det gå. Livet skal jaggu ikke være lett for oss høybegavede. 1
Gjest NotNaomi Skrevet 8. februar 2018 #13 Skrevet 8. februar 2018 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Finn en intelligent dame? Dog er kanskje dette et problem hvis du bare tror at du er så intelligent mens i realiteten er du en gjennomsnittlig kar som jobber på elkjøp? Ikke at det er noe galt med sistnevnte, men det er ikke rart at du sliter med å finne en kjæreste hvis du mener at grunnen er at du er for intelligent. For kjære deg, det er ingen som er så intelligente at ingen vil ha dem. Anonymkode: 503a8...6b8 Nå kan de som jobber på elkjøp ha mer enn gjennomsnittlig iq.Dessuten skrev ikke Ts at ingen ville ha ham.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2018 #14 Skrevet 8. februar 2018 Det er ingenting unormalt med oppførselen din, og jeg kan ikke se at det har noe med intelligens å gjøre. Du må bare finne en person som kan norsk muntlig og har noen interesser. Du overanalyserer alt, slik som mange jenter gjør når er i starten av et forhold. "Hva mente han med den smsen, hvorfor har han ikke svart på facebook, han leste jo mld for flere timer siden. "Det er ingenting unormalt med din oppførsel, det er noe du kan jobbe med. Anonymkode: 5b1fd...84f
Gjest making.a.mess Skrevet 8. februar 2018 #15 Skrevet 8. februar 2018 28 minutter siden, Faerunpedia skrev: Det har ingenting med intelligens å gjøre at man ikke tåler at andre sier noe dumt. Da er man hvertfall forutinntatt og mangler evne til å sette ting i perspektiv, se ting med andres øyne og å være åpen for nye innspill. Om en samtale med deg kun dreier seg om gjennomtenkte fakta så må du være dørgende kjedelig...
Måbarefåsiat... Skrevet 8. februar 2018 #16 Skrevet 8. februar 2018 Jeg skjønner hva du mener. Særlig når folk blander sammen uttrykk og tror det skal være sånn, da får jeg bust i nakken og tenker mitt. I en av gruppene jeg er med i på Facebook, så er det noen som formulerer seg så dårlig at jeg faktisk ikke forstår. Når det er sagt, så er det ikke intelligensen din som stopper deg - det er arrogansen. 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2018 #17 Skrevet 8. februar 2018 Kan man ikke være intelligent og snakke litt dumt? Selv er jeg medlem av Mensa, ikke at det sier så mye, men litt IQ har jeg iallefall. Jeg er høyt utdannet og har en god jobb, men jeg er til tider ekstremt dårlig til å formulere meg. Spesielt muntlig og i situasjoner der jeg er litt nervøs. Så kan godt være at du hadde sett på meg som en som snakker "litt dumt" Anonymkode: d2671...a83 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2018 #18 Skrevet 8. februar 2018 Det finnes mange damer også som har lav intelligens, så det finnes garantert en som matcher deg bedre enn de du har møtt til nå. Mange av dem greier å føre normale samtaler, så du har nok bare vært litt uheldig. Lykke til med jakten! Anonymkode: 19441...622
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2018 #19 Skrevet 8. februar 2018 52 minutter siden, MartheC skrev: Tåler ikke folk som snakker litt dumt osv? Ut ifra hvordan du skriver selv så fremstår du jo ikke akkurat som noe geni du heller. Så kan jo kanskje være greit å file kravene? Slike svar går igjen og igjen her. Alltid skal noen motbevise det ts oppfatter seg selv om, hvis det ts mener om seg selv er positivt ladet. Ts mener kanskje at folk vitser for mye, for mye smalltalk. Anonymkode: a3f52...4fe
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2018 #20 Skrevet 8. februar 2018 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er 23 mann helt normal. Prøver å finne dame, men problemet er at jeg gjennom tenker alt. Tåler ikke folk som snakker litt dumt osv. Trenger hjelp. Anonymkode: bf711...fe5 Basert på hvordan du skriver her, så har du ikke mye mellom øra selv. Anonymkode: b3044...a8e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå