Gå til innhold

Slik ser jeg på damer og menn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Menn tenker sex store deler av døgnet. De sveiver rundt med snoppen til de som måtte ønske å pule de. De tar ikke ansvar for barn og er egoister.

Damer ligger med det de måtte få, på lik linje som menn. De påberoper seg retten til å få ett barn og bli alene mødre. De krever penger fra alle de kan tyne noen kroner ut av. De kan ikke dele barnet med far før nærmere skolealder, de kjenner barnet best. Det er vel en grunn til det så lenge de ikke vil dele barnet med sin rettmessige far. De får flere barn med forskjellige fedre og syter og klager over dårlig råd og konstant sliten fordi de er alene mødre.

Kutt helt ut, slutt å vær egoister både damer og menn. Husk at ett barn har rett til dere begge to. De gavner barnet selv om dere foreldre ikke liker å omgås lenger av diverse årsaker.

Anonymkode: ec47d...743

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg tenker ikke på sex hele tiden, svinger ikke med kølla som en batong, og jeg nekter å ha sex med hvilken som helst dame.

Men jeg tror at barn i dagens samfunn blir sett på som en "commodity" til pynt og som kan likestilles med det å kjøpe en hytte. Dette, selv om folk i gamle dager laget barn som en økonomisk investering mot alderdommen. Derfor blir barn idag en gjenstand for oppgjør og skifte på samme måte som eiendom og løsøre, jamfør alle barnefordelingssakene hos BV. Horribelt. 

Anonymkode: 422ad...3fa

Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker said:

Menn tenker sex store deler av døgnet. De sveiver rundt med snoppen til de som måtte ønske å pule de. De tar ikke ansvar for barn og er egoister.

Damer ligger med det de måtte få, på lik linje som menn. De påberoper seg retten til å få ett barn og bli alene mødre. De krever penger fra alle de kan tyne noen kroner ut av. De kan ikke dele barnet med far før nærmere skolealder, de kjenner barnet best. Det er vel en grunn til det så lenge de ikke vil dele barnet med sin rettmessige far. De får flere barn med forskjellige fedre og syter og klager over dårlig råd og konstant sliten fordi de er alene mødre.

Kutt helt ut, slutt å vær egoister både damer og menn. Husk at ett barn har rett til dere begge to. De gavner barnet selv om dere foreldre ikke liker å omgås lenger av diverse årsaker.

Anonymkode: ec47d...743

Spot on! Sånn er alle damer og menn. 

Snakk om å dra alle over en kam. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...