Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare meg, eller er det flere versjoner av bitmoji nå? Jeg har den gamle stilen, og har prøvd å endre, da jeg ser at flere av mine venner har fått mer 'livlige' bitmoji, med glans i håret, ombre-hår, og diverse. 

Hvordan får man det til? Jeg har mørkt går i toppen, og lysere og lysere utover, og ganske blankt hår, så vil gjerne ha det på bitmojien min og :ler:

Jeg har prøvd å ta bilde av meg selv, og har oppdatert bitmoji-appen. 

Anonymkode: f4f64...58f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det går på min i alle fall. 

Anonymkode: 169b4...579

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, det går på min i alle fall. 

Jeg får ikke opp noe av det, jeg :(

Går du inn på hårfarger på bitmoji da eller? For der inne, kan jeg kun velge en og en farge, enten sort, brunt, blondt, rødt osv osv. Men ikke feks ombre-hår. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg får ikke opp noe av det, jeg :(

Går du inn på hårfarger på bitmoji da eller? For der inne, kan jeg kun velge en og en farge, enten sort, brunt, blondt, rødt osv osv. Men ikke feks ombre-hår. 

Det er tre typer bitmoji. Jeg valgte deluxe og fikk flere alternativer på hårøengde enn før. Gå på tannhjulet og velg type. 

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er tre typer bitmoji. Jeg valgte deluxe og fikk flere alternativer på hårøengde enn før. Gå på tannhjulet og velg type. 

Tusen takk! :)

Der fant jeg alt sammen, jeg måtte bare trykke på de tre prikkene (som sikkert er tannhjul hos deg)  på høyre side inne på selve bitmoji-appen (altså ikke via snap), da fikk jeg opp innstillinger, og kunne velge 'endre avatar-stil', og der kunne jeg velge bitmoji deluxe :) hvis noen andre skulle lure på dette :)

Igjen, tusen takk! :blomst:

Skrevet

:)

• Liker 1
  • 7 måneder senere...
Skrevet

Vet dette er et gammelt innlegg, men jeg har nettopp tatt i bruk bitmoji. Hvordan får jeg endret munn?

Vil ha lukket munn på bildet på snap. Ser at noen rekker tunge, andre ler, noen har mynnen lukket osv. Men det finnes ingen alternativer inne på Bitmoji Delux.

Noen som kan hjelpe meg?

Finnes det flere alternative apper som er bedre?

Anonymkode: 0e3c2...80e

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet dette er et gammelt innlegg, men jeg har nettopp tatt i bruk bitmoji. Hvordan får jeg endret munn?

Vil ha lukket munn på bildet på snap. Ser at noen rekker tunge, andre ler, noen har mynnen lukket osv. Men det finnes ingen alternativer inne på Bitmoji Delux.

Noen som kan hjelpe meg?

Finnes det flere alternative apper som er bedre?

Endre via Snap, trykk "velg en selfie". 

Skrevet
32 minutter siden, Meadow skrev:

Endre via Snap, trykk "velg en selfie". 

Tusen tak👏🏻😃

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...