rutti Skrevet 10. februar 2005 #1 Skrevet 10. februar 2005 trenger tips til hva jeg kan lage til samboeren min i morgen kveld, Noen enkelt og godt!
liv Skrevet 10. februar 2005 #2 Skrevet 10. februar 2005 Taco, gryterett, hjemmelaget pizza, lasagne.....
Væren Skrevet 10. februar 2005 #4 Skrevet 10. februar 2005 Lurer meg inn her og spør: Hva serverer du til kyllingvinger, Arkana? Jeg har aldri laget dette...
liv Skrevet 10. februar 2005 #5 Skrevet 10. februar 2005 Lurer meg inn her og spør: Hva serverer du til kyllingvinger, Arkana? Jeg har aldri laget dette... Jeg kan ikke svare på hva arkana serverer men jeg serverer loff og potetsalat..
Arkana Skrevet 10. februar 2005 #6 Skrevet 10. februar 2005 Lurer meg inn her og spør: Hva serverer du til kyllingvinger, Arkana? Jeg har aldri laget dette... Tja, som oftest når jeg vil ha kyllingvinger så vil jeg at alt skal være fingermat (siden man spiser kyllingvinger med fingrene). Så da lager jeg gjerne pommes frites eller pommes noisettes, løkringer, grønnsaker med dip o.l. Andre ganger pleier vi å ha bakt potet og maiskolber til, aner ikke hvordan det begynte, men det passer godt sammen.
majan Skrevet 11. februar 2005 #8 Skrevet 11. februar 2005 Igår lagde jeg noe som samboeren min syntes var kjempe godt ihvertfall. Vi hadde dårlig tid for vi skulle få besøk, men på under en halv time hadde vi middagen klar. Du kjøper en ferdig oppskjært loff, smører baconost på hver skive. Så ruller du sammen loffeskiven og ruller en skive bacon utenpå. Stekes i 12-15 minutter i ovnen ved 225 grader. Serveres med salat - samboeren min brukte også ketchup ved siden av. Dette er enkelt og greit og lage.
Plym Skrevet 11. februar 2005 #10 Skrevet 11. februar 2005 Lurer meg inn her og spør: Hva serverer du til kyllingvinger' date=' Arkana? Jeg har aldri laget dette... [/quote'] Jeg synes det er kjempegodt med coleslaw til kyllingvinger også. Særlig hvis de er av typen amerikansk barbecue eller cajun. Man kan også ha amerikansk bluecheese dressing og grønnsakssticks til.
*Heidi* Skrevet 11. februar 2005 #12 Skrevet 11. februar 2005 raclette er kjempe godt og enkelt hvis du har det..
-Fisken- Skrevet 11. februar 2005 #13 Skrevet 11. februar 2005 raclette er kjempe godt og enkelt hvis du har det.. Eller fondue
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå