Gå til innhold

Trukket for mye i skatt, NAV

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg får svangerskapspenger og ble trukket for mye i skatt i januar. Endret skattekortet og fikk ringt NAV som sa de skulle ordne tilbakebetaling så fort som mulig. Nå har det straks gått to uker siden jeg ringte og enda ikke fått noe tilbake. Lurer på om det er noen andre her inne som har opplevd det samme og om det tok like lang tid med dere? 

hilsen meg :)

Anonymkode: 0e5e3...248

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får ikke tilbake det du har betalt for mye i skatt før neste år ved skatteoppgjøret desverre. 

Anonymkode: 7e14d...4dd

• Liker 4
Skrevet

Vil bare legge til at en annen person jeg kjenner fikk pengene tilbake i begynnelsen av sist uke, men dette var dagpenger tror jeg.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du får ikke tilbake det du har betalt for mye i skatt før neste år ved skatteoppgjøret desverre. 

Ok, synd å høre :/ Trodde de skulle betale det tilbake til meg nå, virket sånn når jeg snakket med dem på telefonen. Takk for svar!

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Joda. Lenge siden dette ble endret. Det er åpent for justeringer på feil skatt så lenge det er innenfor samme år. 

Anonymkode: a8521...4e3

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Joda. Lenge siden dette ble endret. Det er åpent for justeringer på feil skatt så lenge det er innenfor samme år. 

Anonymkode: a8521...4e3

Åh da har jeg gått glipp av den endringen. Sorry

Skrevet

Det tar normalt noen uker. Men om du ikke har fått de innen mandag neste uke burde du ringe og purre.

Anonymkode: 8cdd5...173

Skrevet
På 8.2.2018 den 16.05, AnonymBruker skrev:

Det tar normalt noen uker. Men om du ikke har fått de innen mandag neste uke burde du ringe og purre.

Anonymkode: 8cdd5...173

Ok, da venter jeg til mandag. Tusen takk :)

Skrevet

Jeg gjorde det samme, de sa det kunne ta noen uker, fikk de etter 1.5-2 uker mener jeg 😊 Var stor pågang av folk som skulle ha tilbake betalt av samme grunn, derfor det kunne ta litt tid :)

Anonymkode: ff14b...839

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...