matboks Skrevet 8. februar 2018 #1 Skrevet 8. februar 2018 Vi skal på sommerferie med 2barn, 3,5 åring og 9 mnd gammel baby. Tenker på å evt. kjøpe søskenvogn. Eldest man går stortsett, men det kan hende at han blir sliten, og vil ikke gå selv innimellom. Da tenker jeg at kanskje det er nødvendig med søskenvogn . Hva tenker dere? Og hvilken vogn/reisetriller anbefaler dere?
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2018 #2 Skrevet 8. februar 2018 Jeg ville ikke kjøpt søskenvogn til et så stort barn. Da kan han enten bli båret på skuldrene, eller evt stå på ståbrett på vognen. Anonymkode: 6f193...0f2
Gjest N-Nøff Skrevet 8. februar 2018 #3 Skrevet 8. februar 2018 Var på tur med "vognbarn" og 4-åring. Ikke vogn til eldste. Hadde babyjogger til yngste, den tar lite plass og går oppi en takboks f.eks.
Gjest N-Nøff Skrevet 8. februar 2018 #4 Skrevet 8. februar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville ikke kjøpt søskenvogn til et så stort barn. Da kan han enten bli båret på skuldrene, eller evt stå på ståbrett på vognen. Anonymkode: 6f193...0f2 enig ang. ståbrett, godt forslag.
matboks Skrevet 8. februar 2018 Forfatter #5 Skrevet 8. februar 2018 Vi har babyjogger mini , vet du hvilken ståbrett passer det?
Gjest N-Nøff Skrevet 8. februar 2018 #6 Skrevet 8. februar 2018 11 minutter siden, matboks skrev: Vi har babyjogger mini , vet du hvilken ståbrett passer det? https://www.kjopbarnevogn.no/no/artiklar/babyjogger-stabrett.html
matboks Skrevet 8. februar 2018 Forfatter #7 Skrevet 8. februar 2018 10 minutter siden, Neinøff skrev: https://www.kjopbarnevogn.no/no/artiklar/babyjogger-stabrett.html Tusen takk!
Gjest N-Nøff Skrevet 8. februar 2018 #8 Skrevet 8. februar 2018 2 minutter siden, matboks skrev: Tusen takk! Bare hyggelig! Veldig kjekt å ha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå