Gå til innhold

Ekstreme smerter ved venstre skulderblad

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har de siste 4-5 årene slitt med smerter i rygg. Smertene er ikke konstante og de har kommet og gått i perioder. Har ikke vært uutholdelige før nå som jeg er 7 mnd gravid og ligger å vrir meg i smerte og ikke får sove. 

Smertene er litt vanskelig å lokalisere, men virker som de i hovedsak ligger like ved skulderbladet på venstre side. Er definitivt verst når jeg sitter/ligger i ro for lenge, men i motsetning til tidligere kjennere jeg de mer eller mindre hele tiden ellers også. Merker jeg får vondt når jeg beveger venstre skulderblad.

Skjønner selvfølgelig at ingen her inne kan svare meg på hva smertene skyldes, men om noen har erfart lignende setter jeg pris på tilbakemelding og ideer om hva det kan være/hva som kan hjelpe. Holder på å bli sprø av disse smertene og har ikke time hos lege før om en uke.

Smertene er forøvrig vanskelig å beskrive, men gjør vondt når jeg trykker på stedet jeg har vondt også. Driver til opplysning ikke med noen form for idrett som kan ha forårsaket smertene.

Anonymkode: a97a5...0ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt smerter i nakke og rundt skulderbladet, gikk med det over lenger tid. Det gikk litt opp og ned hvor vondt det var. Hos meg var det faktisk muskelsmerter. Så jeg endte opp hos en manuellterapeut som fikset det med massasje, tøyeøvelser, lett trening og litt knekking. 

Vil bare si at muskelsmerter kan være fra litt ubehagelig til veldig vondt. Og det er ikke alltid så lett å tenke at det er muskel smerter. Brystsmerter er hos mange muskelsmerter, så det kan absolutt være skremmende og fryktelig vondt. Men det er jo ikke farlig, men det kan være hemmende for bevegelser ol.

Anonymkode: d2164...3fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...