Sommerbrud Skrevet 6. mars 2002 #1 Skrevet 6. mars 2002 Hei igjen, kloke damer:-)Jeg lurer på om noen av dere vet hvor man kan kjøpe/leie brudepikekjoler i Oslo og omegn? Vi skal ha brudepiker på åtte og seks år, og så vår lille datter på ett. Tror de blir kjempesøte! Dere andre som skal ha brudepiker, hvordan skal de se ut? Jeg har en ganske enkel hvit kjole, og vi har blomster i hvitt, grønt og champagne. Rosa blonder blir for sukkersøttt for min smak!Hva skal brudepikene deres gjøre? Bortsett fra å være nydelige, da...12
Gjest Anonymous Skrevet 6. mars 2002 #2 Skrevet 6. mars 2002 Brudepikekjoler får du leid i så og si alle brudebutikker. Søk i Gule sider så finner du butikkene i nærheten av deg!
CecilieB Skrevet 6. mars 2002 #3 Skrevet 6. mars 2002 Jeg har kjøpt kjole på EBay. Den ble litt mer amerikansk enn planlagt, men datteren vår er kjempefornøyd. Hun er snart 3 år. http://home.no/lula/brudepike.jpg Hun skal ikke gjøre så mye mer enn å være en liten prinsesse i kirken og være med til fotografen. Barna skal ikke være med på festen.12
Sommerbrud Skrevet 6. mars 2002 Forfatter #4 Skrevet 6. mars 2002 åå, Cecilie B, så kjempesøt! *smelt*12
April02 Skrevet 6. mars 2002 #7 Skrevet 6. mars 2002 Cecilie. Kjempeflott kjole, hadde faktisk tenkt på denne selv bare i Ivory til min datter på 1 1/2 år. Jeg endte opp med en helt enkel off-white kjole fra brudesalongen i Stvg. Det eneste som er med den er 2 små slør som henger ned fra skuldrene, denne fikk jeg kjøpt for utleie pris, vil ikke si at det ble billig. Men når en vil ha noe, så betaler man, ikke sant?? Sommerbrud. Jeg gifter meg i april så hvis du er interresert til yngste jenta er det bare å si fra.
Montezuma Skrevet 6. mars 2002 #8 Skrevet 6. mars 2002 Hos Christiane har de brudepikekjoler som koster 900,- å leie og 4200,- å kjøpe. Synes prisene var litt stive og fargen litt feil, så jeg kjøpte stoff og sydde kjoler i helgen. De kom på ca. 100,- pr.stk + glidelås og tråd. Stoffet er ganske blankt, og i en iskald, blek, gammelrosa farge. Brudepikene våre er 3 og 7 (snart), og de skal bare være nydelige og ha en morsom dag med hele familien rundt seg! Eldstemann lurte litt i dag på hvem som skulle bære slør og ringer......... Kanskje hun må få en oppgave?12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå