Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor er dette billigst? Hvorfor koster de blå mindre enn alle de andre? Urettferdig!

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

De blå koster mindre fordi en eller annen merkelig tulling innbiller sge at "normal" betyr at "den bruker nesten alle", noe som bare er tull og fjas. Jeg bruker de blå som "den største jeg har, brukes bare den første dagen". Det finnes et par størrelser større, så ja, noen bruker nok dem også, men min p-pille-mens er ikke så stor...

Skrevet

det lønner seg å ha lite hull ja:) :hoho:

Skrevet

normal er billigere fordi first price har kommet med tamponger i normal størrelse til rundt en tier, de er helt identiske med O.B. og derfor måtte O.B. (og always(?) ) senke prisene.

Ja til konkurranse ;)

Skrevet
normal er billigere fordi first price har kommet med tamponger i normal størrelse til rundt en tier, de er helt identiske med O.B. og derfor måtte O.B. (og always(?) ) senke prisene.  

Ja til konkurranse ;)

Samme har jeg kommet frem til. Håper First Price kommer med tamponger i andre størrelser også snart,.....hm..

(Lurer forresten på hvilken idiot som fant på de "geniale" vridde kanalene på tampongene,...hm)

Gjest Anonymous
Skrevet

Jepp, det er nå engang sånn at mange bruker normalstørrelse, de som blør lite har den som sin største, de som blør mye har den kanskje som sin minste. Altså stor etterspørsel. Og firstprice har kommet med tampong i bare den ene størrelsen (antakelig fordi det er det det går mest av?) og derfor er der større konkurranse. Større ettersprørsel og større konkurranse, jo, det er nok derfor den er billigere.

Jeg ønsker også at firstprice kommer med flere størrelser, for fåtallet av oss klarer oss med denne ene størrelsen, i alle fall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...