Gå til innhold

Visa kortet mitt utløper denne måneden, har fortsatt ikke fått nytt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...burde jeg kontakte banken (DNB)?  Er snakk om et vanlig debetkort med BankAxept tilknyttet brukskontoen min.

Anonymkode: f32ae...2d8

Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

...burde jeg kontakte banken (DNB)?  Er snakk om et vanlig debetkort med BankAxept tilknyttet brukskontoen min.

Ja, jeg ville kontaktet DNB på tlf eller chat og spurt om når det nye kortet blir utsendt og om det ER utsendt og evt når det er utsendt.

Anonymkode: 8b28e...494

Skrevet

Jeg bruker å få kortet i posten flere måneder før det gamle går ut.

Anonymkode: 8b28e...494

Skrevet (endret)
3 hours ago, AnonymBruker said:

Nye kort fra DNB pleier jeg å få sent, men dette virker likevel lovlig sent. Så ja, kontakt banken og spør hvordan det ligger an. De jeg har truffet på brukerstøtte der, har vært hyggelige og hjelpsomme.

Endret av T-Rex
Skrevet

Ja, da bør du kontakte banken. Som regel får man det automatisk et par måneder før utløpsdato, men når du ikke har fått det til nå, så ville jeg absolutt kontaktet dem. Og jeg ville gjort det i løpet av denne uka. Resten av februar går fort, og det er fordel at banken har et par uker på seg til å få laget og sendt deg nytt kort, så slipper du å stå i stampe med et kort som ikke fungerer 1/3. 

Anonymkode: a32de...d13

Skrevet

Da er nok kortet "kommet bort". Har du detaljkontrollert kontoen i det siste?

Skrevet

Jeg fikk det i midten av måneden samme måned som det utløp.

Anonymkode: 9cb4f...66f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...