Gå til innhold

Er høye kvinner mindre attraktive enn lave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en følelse av at noe av grunnen til at jeg er singel er på grunn av høyden min. Jeg er 173 cm. Jeg har møtt flere menn som er lavere og mindre i kropoen enn meg, men som jeg synes er tiltrekkende, men tenker at de kunne aldri valgt meg og vil heller velge en som både er mindre og lavere enn dem selv. Har jeg rett? 

Anonymkode: a1e3f...d20

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.

Anonymkode: 0e3f3...09d

• Liker 4
Skrevet

Her er svaret enkelt: nei, på ingen måte. Høye kvinner er fantastisk attraktive.

• Liker 10
Skrevet
4 minutter siden, Gomez skrev:

Her er svaret enkelt: nei, på ingen måte. Høye kvinner er fantastisk attraktive.

Takk!

Skrevet

Kommer ann på hvor høy. 180+ er ikke helt ideellt, da foretrekker jeg de som er lave. 175 er perfekt. 

Anonymkode: 4e57e...a0f

• Liker 2
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk!

Bare hyggelig. Nå er det riktignok sjelden jeg møter jenter som er høyere enn meg (1.86).

Skrevet

173 er da ikke spesielt høyt? 

• Liker 10
Skrevet

By the way. Høye kvinner er HOT :)

• Liker 4
Skrevet

Spørs på kroppen til dama. Det og hvordan hun kler seg og tar vare på kroppen. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg er 173, og har aldri ansett meg som spesielt høy. Aldri har det vært noe problem heller, for jeg har både hatt lavere og høyere gutter/menn etter meg :) 

Anonymkode: 8c34b...1c0

• Liker 3
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en følelse av at noe av grunnen til at jeg er singel er på grunn av høyden min. Jeg er 173 cm. Jeg har møtt flere menn som er lavere og mindre i kropoen enn meg, men som jeg synes er tiltrekkende, men tenker at de kunne aldri valgt meg og vil heller velge en som både er mindre og lavere enn dem selv. Har jeg rett? 

Det virker som at du forestekker små menn. Det skulle ikke være noe problem å finne som betraklig høyere enn deg, når du bare er 173 cm høy.

Anonymkode: c3520...9ed

• Liker 1
Gjest N-Nøff
Skrevet

Nei.

Anonymkode: 0e3f3...09d

Altså, jo.. de sliter mer med å finne seg kjæreste. Men vet ikke om det er gjort noen studier på det?

Skrevet

Er feite kvinner mindre attraktive enn slanke?  

Altså, jeg tenker at hvis en person avviser deg pga høyden så er han ikke forelsket i utgangspunktet. 

Anonymkode: 92638...620

Skrevet

Jeg er 1.82 og kvinne. Jeg forelsker meg så og si aldri. Men har vært forelsket i 2 menn på 1.85 og en på 1.78. Har aldri blitt tiltrukket av en på 1.70. Men like greit da jeg ikke helt vet om de har vært tiltrukket av meg heller. En på 1.87 var forelsket i meg og han manglet egentlig ingenting. Jeg ble bare ikke forelsket. 

Anonymkode: 92638...620

Skrevet

173cm er jo nesten gjennomsnittlig. tror du heller har komplekser.

jeg er 175 selv og du er lav for en mann på 190 feks.

Anonymkode: ae2d7...17b

• Liker 3
Skrevet

Tror de fleste ( i min oppfatning) foretrekker om dama er lavere - men tror absolutt ikke det er et kriterie, slik det oftere er for kvinner mtp høyde. Btw, du er ikke høy, du er ganske gjennomsnittelig, så ikke bekymre deg for noe som helst. 

Anonymkode: b7638...163

• Liker 3
Skrevet

Ikke hvis hun er ok ellers. Noen høye kvinner virker litt overlegne og overfladiske etter min erfaring og blitt litt skeptisk av den grunn. Men er hun åpen og hyggelig i utgangspunktet er høyden uvesentlig.

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

173cm er jo nesten gjennomsnittlig. tror du heller har komplekser.

jeg er 175 selv og du er lav for en mann på 190 feks.

Eh, nei. 173 er jo minst 6 cm høyere enn gjennomsnittet (et kjapt søk gir tall 165,6 til 167), så jo, det er temmelig høyt for en kvinne. 

Anonymkode: d3f8d...ad6

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eh, nei. 173 er jo minst 6 cm høyere enn gjennomsnittet (et kjapt søk gir tall 165,6 til 167), så jo, det er temmelig høyt for en kvinne. 

6 cm er jo ingenting. 

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

6 cm er jo ingenting. 

Ikke hvis du måler avstanden rundt ekvator, relativt til gjennomsnittshøyde er det faktisk ganske mye. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...