Gjest Citronella Skrevet 7. februar 2018 #1 Skrevet 7. februar 2018 Så deilig å se en slik genuin artist! Flott jente.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #2 Skrevet 7. februar 2018 Digger den jenta. Skikkelig frisk pust i popmusikke Anonymkode: 803af...462 1
Gjest Citronella Skrevet 7. februar 2018 #3 Skrevet 7. februar 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Digger den jenta. Skikkelig frisk pust i popmusikke Anonymkode: 803af...462 Jeg tror jeg er på vei til å bli norsk! Hun og Aurora er helt fantastisk.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2018 #5 Skrevet 8. februar 2018 13 timer siden, Citronella skrev: Jeg tror jeg er på vei til å bli norsk! Hun og Aurora er helt fantastisk. De to kan vel ikke sammenlignes egentlig? Aurora Aksnes kan virke litt som en artist som kan være sensitiv for å ødelegges av for massiv komersialisering og promotering. Men hun har en helt annen stemme og genuinitet. Sigrid er helt grei og musikalsk nok hun, men Aurora har naturlig talent som vil tåle å stå helt alene. Selv coverlåter hun gjør er spennende når hun aurorafisererer dem og stemmen har en helt fantastisk renhet som Sigrid bare ikke har fra naturens side. Anonymkode: 29d47...7d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå