Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Toner med AHA-syrer, BHA-serum og fuktighetskrem med glykolsyre? Går fra å ikke bruke noen ting, og vil ha mer glød :P 

Anonymkode: c363f...002

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er alt for mye på en gang. Start med enten BHA eller AHA, og start sakte, kanskje to-tre ganger i uken i begynnelsen. Så kan du gradvis øke mengden og introdusere den andre syren etterhvert. Du bør også ha funnet en god fuktighetskrem før du starter.

Hvis du bruker AHA må du bruke solkrem i tillegg, og jeg vil ikke anbefale deg å ha fuktighetskrem med glykolsyre siden du uansett tenker å bruke toner og serum, det kan fort bli for mye. Jeg merker selv at huden ser friskere og finere ut etter jeg begynte med BHA og AHA, røde merker forsvinner raskere osv., så jeg vil absolutt anbefale det, men husk å gjøre litt research før du starter :) 

Anonymkode: 863ae...b85

Skrevet

Du må sjekke hvor mye % aha/bha det er i produktene dine. Det kan hende det kan bli for mye, som ab over nevnte. :)

Ellers må du nok forvente å bli litt tørrere i huden i starten mens huden blir vant til syrene. Du kommer sikkert til å merke resultater etter ca 1 mnd. Jevnere hudtone, glattere tekstur, mindre urenheter og mer glød :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...