AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #1 Skrevet 7. februar 2018 Jeg vet ikke om det er vanlig, men hele tiden jeg har vært forelsket og vært i nærheten av personen fysisk så har personen føltes som en varmeovn. Satt ved siden av crushet i en bil da jeg var 14, og han føltes så varm. Men tror ikke dette var gjensidig....uansett bare en fjortisforelskelse som er glemt. Men jeg har følt det slik hele tiden. Hadde ikke noen seriøs forelskelse igjen før jeg ble 23. Og da var det også kjempevarmt å ta klemmer han når vi gikk hver for oss. Han hadde gjensidige følelser, viste det seg. Men vi ble ikke sammen fordi vi flyttet og skled fra hverandre følelsesmessig. I går traff jeg en jeg ikke har sett på en stund, men som jeg har følelser for. Det var så varmt. Hvorfor er det slik? Anonymkode: bb8dd...2c0
WubWub Skrevet 7. februar 2018 #2 Skrevet 7. februar 2018 Kanskje han er varm av natur da. Det er jeg, har alltid høy kroppstemp. I noen situasjoner kan dette dog være en ulempe som f.eks i varmere strøk da dette fører til endel svette og hetetokter.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #3 Skrevet 7. februar 2018 Har opplev dette selv når jeg har vært forelsket, det er varme følelser, de varmer oppriktig altså, lurer på det samme. Anonymkode: fe930...e3a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå