Flynn Skrevet 7. februar 2018 #1 Skrevet 7. februar 2018 Hei! Håper jeg kan få litt hjelp her. Jeg tok ut extensions i dag, og det har nok slitt en del på håret... Det er lite hår igjen, og det er veldig tynt. Jeg fikk klippet det litt, så det når meg akkurat til skuldrene. Nå håper jeg at dere kan hjelpe meg litt med hårtips! Noe jeg kan gjøre for å få det til å vokse fortere? Jeg har kjøpt Nioxin system 3 og håper at det skal hjelpe, i tillegg tar jeg B-total-vitaminer. Er det noen andre tabletter jeg burde ta? Håper virkelig noen kan hjelpe meg, synes det er så fælt å gå rundt sånn her, skjemmes over det
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #2 Skrevet 7. februar 2018 Er dessverre ikke stort annet å gjøre enn å la det vokse ut i sitt eget tempo. Hår vokser ca. 1 cm/mnd i gjennomsnitt, og alt som lover håret å vokse lynraskt er som oftest humbug. Kjedelig svar, men sant. Nå vet ikke jeg hva slags extensions du har brukt, men jeg har veldig typisk nordisk, tynt hår (men mye hår), og har brukt clip-ons i mange år. I følge frisøren min har det ikke gjort noen som helst skade. Du kan jo teste dette i mellomtiden, om du orker mer extensions og du føler deg litt naken uten. Ellers må du bruke varmebeskyttende hvis du føner/retter håret, for at minst mulig av håret brekker. Anonymkode: 06572...774 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2018 #3 Skrevet 8. februar 2018 Nisim på nett el apotek har fine produkter til tynt hår. De har også noe som heter "fast", som skal gjøre at håret vokser fortere. Ellers har man jo Castor olje. Så vet jeg om en serie som heter grow georgeus el noe. Priorin sjampo og tabletter fra apotek. Du får ikke tykkere og mer hår enn det som du pleier å ha naturlig når håret er friskt igjen. Riktig b vitaminer som er for hårvekst og pleieprodukter (masse kurer) som gjør det samme så vil det nok bli bedre. Men det tar tid. Ellers er det vel sånn at man må bruke volumprodukter slik at det ser fyldigere ut. Anonymkode: 883bb...dbd 1
letanglia Skrevet 8. februar 2018 #4 Skrevet 8. februar 2018 Jeg brukte Nioxin i et år og merket ingen forskjell desverre. Håper du får bedre suksess enn meg Bruker nå biotin piller fra nett og argan olje men har liten tro på å få tykkere hår igjen. Må nok bare innse at det hørte ungdommens dager til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå