AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #1 Skrevet 7. februar 2018 Heisann! Jeg har blitt tilbudt læreplass ved Haukeland universitet sykehus her i Bergen, men er usikker på om jeg skal takke ja. Hvordan er det lærlinger jobber på sykehus, og evt hvilke oppgaver får man? Har hørt at man kun mater og er på skyllerommet. Jobber idag på sykehjem og er i grunnen fornøyd med det, får tillegg for kveld og helg, men det regner jeg med at jeg får der også. Er det noen som har vært lærling på sykehus som vil dele sine erfaringer? Evt komme med gode råd om hvilken avdeling jeg burde ønske meg inn på? Anonymkode: e70ed...6e0
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2018 #2 Skrevet 8. februar 2018 Har vært i praksis på Haukeland under spl utdanning, og det var mange helsefag-lærlinger der Lærlingene/helsefagarbeiderne gjør egentlig det meste som ikke har med medisiner å gjøre, ofte ansvar for kjøkken/skyllerom, stell, matsituasjoner, urinposer, urinprøver og enkle prosedyrer Slik jeg oppfattet det var det ikke noe særlig forskjell på HFA på sykehjem og sykehus ift oppgaver Anonymkode: 1a5e1...840
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå