Naken Skrevet 10. februar 2005 #1 Skrevet 10. februar 2005 Det er tydeligvis alt for lenge siden jeg har vært innom, så nå kommer jeg ikke inn på hotmailen min. :veldigsur: Hvordan ordner jeg det?
Gjest Seleena Skrevet 10. februar 2005 #2 Skrevet 10. februar 2005 Lager ein ny konto med samme brukernamn, trur eg
Crazee Skrevet 10. februar 2005 #3 Skrevet 10. februar 2005 Om du ikkje vil ha konto ein annan stad då. GMail, for eksempel (Jada, eg har å gje vekk.)
Naken Skrevet 10. februar 2005 Forfatter #4 Skrevet 10. februar 2005 Om du ikkje vil ha konto ein annan stad då. GMail, for eksempel (Jada, eg har å gje vekk.) Wohuu! Det hadde vært no,
Crazee Skrevet 10. februar 2005 #5 Skrevet 10. februar 2005 Berre send meg ein PM med ei mailadresse eg kan senda invitasjonen (eller -ane) til du Det gjeld forresten andre som måtte ha lyst på òg.
Cronos Skrevet 11. februar 2005 #6 Skrevet 11. februar 2005 Ja, for all del. Bruk noe annet enn hotmail, da... Den er IKKE bra.
Fam Skrevet 13. februar 2005 #7 Skrevet 13. februar 2005 Det er tydeligvis alt for lenge siden jeg har vært innom, så nå kommer jeg ikke inn på hotmailen min. :veldigsur: Vær glad til spør du meg! Hotmail er no d.... Eneste som er synd er jo at mail du evt har spart på er gått tapt. Tilogmed yahoo mail er mange ganger bedre enn hotmail. Yahoo's messenger også foresten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå