Gå til innhold

Opplevde noe veldig rart

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har datet en mann noen ganger nå, og i dag endte det med sex. Det gikk ikke særlig bra...Jeg merket med en gang at han bare var halvstiv. Men han kjørte på allikevel. Han var ikke så stiv at den gikk inn i meg en gang, han bare lå oppå meg og presset seg på meg. Ingen av oss kom, han sa til slutt at han burde gi seg før han kom..Jeg ble helt paff av dette. 

Jeg skjønner jo at slikt kan skje, men at man bare fortsetter? kjører på og ikke sier noenting? Var ikke det veldig rart, eller?

Anonymkode: 03bdd...7c6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Viste han egentlig at han ikke var inni deg? 

Anonymkode: a4869...fba

Skrevet

Kanskje han ble flau, fikk panikk og valgte å bare overse at den var halvstiv.. 

Det var merkelig, men er jo umulig å vite hvorfor, kanskje du bør snakke med han.. 

Anonymkode: 63521...1fe

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Viste han egentlig at han ikke var inni deg? 

Anonymkode: a4869...fba

Jeg aner ikke? isåfall må han jo ha trodd at jeg er sinnsykt vid, noe jeg vet at jeg ikke er :-O Merker man ikke sånt da?

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kanskje han ble flau, fikk panikk og valgte å bare overse at den var halvstiv.. 

Det var merkelig, men er jo umulig å vite hvorfor, kanskje du bør snakke med han.. 

Anonymkode: 63521...1fe

Men kan jeg spørre om det da? Utrolig kjpt. Han er en veldig fin fyr, men dette var jo en nedtur. 

Skrevet

Han var nok nervøs, og ble nok litt flau av det. Det går seg nok til når han blir mer trygg. Du kan jo ta det opp med han, men ikke legg press eller ta det så alt for seriøst, da blir det bare verre. Heller ta på han neste gang om du merker at han er litt halvstiv, og snakk litt med han. Spør om han er nervøs osv. 

Anonymkode: e83ec...4a1

Skrevet

Du kan spørre om han er nervøs det hvis det gjentar seg.

Anonymkode: bf98d...0a3

Skrevet

Han var flau og ville ikke innrømme det. Helt vanlig at menn får prestasjonsangst de første gangene. 

Anonymkode: 36ad1...f93

• Liker 2
Skrevet

Har opplevd det samme selv, at en mann oppfører seg på den måten og det er pinlig og kleint. 

I situasjonn følte jeg meg ikke komfortabel med å si noe så jeg bare valgte å la ham styre på og vente til han gav opp 🙄

Men jeg ligger fredeles med samme mannen 8 år senere 😁 og han er super på alle måter. Så for min del lønte deg seg å tåle en god del fumling i starten, det er som andre og sier, sikkert pga nervøsitet/ usikkerhet/ han vet ikke helt hvordan han skal håndtere situasjonen. 

Anonymkode: 70ee3...2b8

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har opplevd det samme selv, at en mann oppfører seg på den måten og det er pinlig og kleint. 

I situasjonn følte jeg meg ikke komfortabel med å si noe så jeg bare valgte å la ham styre på og vente til han gav opp 🙄

Men jeg ligger fredeles med samme mannen 8 år senere 😁 og han er super på alle måter. Så for min del lønte deg seg å tåle en god del fumling i starten, det er som andre og sier, sikkert pga nervøsitet/ usikkerhet/ han vet ikke helt hvordan han skal håndtere situasjonen. 

Får håpe det er det da :) Hvis han hadde et ereksjonsproblem hadde han vel visst om det og gjerne ikke vært så "på" på forhånd? Han har prøvd før, men jeg har sagt nei..

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Får håpe det er det da :) Hvis han hadde et ereksjonsproblem hadde han vel visst om det og gjerne ikke vært så "på" på forhånd? Han har prøvd før, men jeg har sagt nei..

Jeg tror at det ofte i slike sammenhenger er vest å ta det som et rart og litt frustrerende kompliment 😂 

Menn kan oppleve ereksjonsvvikt srlv om de er veldig interessert og tent, det var sikkert like frustrerende for ham å ikke få det til for sannsynligvis hadde han veldig lyst  😊 tviler på han hadde vært så på , om han ikke trodde han ville få reisning 

Jeg husker jeg lurte fælt på det selv. Og var veldig i tvil om det var en jeg kunne tenke meg å være i et forhold med, fordi jeg var redd det var permanent liksom. 

Og det er jo ikke så moro. Men det ble gradvis bedre, tror egentlig i noen tilfeller når det stemmer på andre måter at det ikke er så farlig å bruke litt tid på å bli kjent og trygg. 

At det kanskje kan bli bedre på mange måter om en har gitt hverandre tid og tålmodighet 

• Liker 3
Skrevet

Snakk med mannen! Herregud, værre er det ikke. Første gangen er nesten aldri kjempebra! Øvelse gjør mester :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...