Ms Lilja Skrevet 10. februar 2005 #1 Skrevet 10. februar 2005 Jeg er ny her(har akkurat oppdaget dette fantastiske forumet), og vil bare si at jeg er hekta allerede. Så mange supre tips, kommer til å tilbringe maaaange timer her inne før bryllupet i august.
Ms Lilja Skrevet 10. februar 2005 Forfatter #4 Skrevet 10. februar 2005 13.august er den store dagen for meg og min. gleder meg ja
Huldra:) Skrevet 10. februar 2005 #5 Skrevet 10. februar 2005 Hei! Er spent på å høre mer om planleggingen din! Kanskje du skal få deg dagbok du også?? Som jeg skrev i dagboken min (se linken under), så har jeg en mistanke om at du også skal gifte deg i Grenland, stemmer det? (Send gjerne en personlig melding, eller en hilsen i dagboken min). Ellers er dette stedet å være for kommende bruder. Her er det massevis av tips og ideer, og dersom man har spørsmål er det som regel mange som har kloke svar
Blueberry Skrevet 10. februar 2005 #6 Skrevet 10. februar 2005 13.august er den store dagen for meg og min. gleder meg ja 13.august er vår dag også! Jeg har fått så mye hjelp her jeg også. Mange hoder tenker ofte bedre enn en...eller to...det teller vel som en og en halv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå