Gjest Gregor Clegane Skrevet 7. februar 2018 #1 Skrevet 7. februar 2018 Vet at det er litt tidlig enda, men begynner å glede meg til grillsesongen. Tenkte vi kunne ha en bra tråd om dette temaet, hvor vi kan diskutere ulike grillretter med tilbehør.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2018 #2 Skrevet 8. februar 2018 Grillsessongen startet 1/1 Anonymkode: d8307...440 1
Frkwitch Skrevet 8. februar 2018 #3 Skrevet 8. februar 2018 Åhh,lammekoteletter med maiskolber,god salat,aioli og en iskald Carlsberg ❤🤗 La den jævla snøen forsvinne snarest fra grillen og verandaen,så jeg kan nyte livet igjen! 3
Gjest Gregor Clegane Skrevet 9. februar 2018 #4 Skrevet 9. februar 2018 3 timer siden, Frkwitch skrev: Åhh,lammekoteletter med maiskolber,god salat,aioli og en iskald Carlsberg ❤🤗 La den jævla snøen forsvinne snarest fra grillen og verandaen,så jeg kan nyte livet igjen! Nå fikk jeg vann i munnen. Det hørtes utrolig godt ut! Er jeg invitert over til deg på grillmat?
Frkwitch Skrevet 9. februar 2018 #5 Skrevet 9. februar 2018 5 timer siden, Gregor Clegane skrev: Nå fikk jeg vann i munnen. Det hørtes utrolig godt ut! Er jeg invitert over til deg på grillmat? Du er velkommen! Fikser du dessert da? 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #6 Skrevet 9. februar 2018 Knallgod potetsalat som tilbehør: kokte poteter, tørkede aprikoser i terninger, hakkede cashewnøtter, rødløk, yoghurt naturell, ingefær, kanel, litt lime, og salt og pepper. Jeg er også glad i å grille grønnsaker, som søtpotet, aubergine, squash, o.l (da som tilbehør, er ikke vegeterianer akkurat). Jeg gleder meg villt til å grille gode pølser. Favoritten i fjor var med chili og kaffe. Kyllingfilet fylt med kremost med urter, og surret i bacon, mmm.... Anonymkode: 10b95...bea 2
Gjest Catalina Culès Skrevet 9. februar 2018 #7 Skrevet 9. februar 2018 Jeg er veldig glad i grillmat, det er et av sommerens høydepunkter, maten smaker så mye bedre på grillen, spareribbs med grillet maiskolbe, chili marinerte poteter, salat og aioli er favoritten, og en iskald øl.
Gjest Gregor Clegane Skrevet 9. februar 2018 #8 Skrevet 9. februar 2018 12 timer siden, Frkwitch skrev: Du er velkommen! Fikser du dessert da? Tusen hjertelig takk! Jeg skal ta med en nydelig dessert til deg.
Gjest Gregor Clegane Skrevet 9. februar 2018 #9 Skrevet 9. februar 2018 11 timer siden, Catalina Culès skrev: Jeg er veldig glad i grillmat, det er et av sommerens høydepunkter, maten smaker så mye bedre på grillen, spareribbs med grillet maiskolbe, chili marinerte poteter, salat og aioli er favoritten, og en iskald øl. Enig her!
NullHull Skrevet 9. februar 2018 #10 Skrevet 9. februar 2018 (endret) 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Grillsessongen startet 1/1 Anonymkode: d8307...440 Her også ! Dvs. den tar aldri slutt, griller hele året vi. Sol, regn, snøføyke, stiv kuling...grillmat smaker alltid fortreffelig, 17. mai som julaften ! Grønnsaker på grillen, og særlig i folie, er supert. Kan varieres i det uendelige og lages raskt og enkelt . Endret 9. februar 2018 av NullHull
Gjest Zeitgeist Skrevet 9. februar 2018 #11 Skrevet 9. februar 2018 GRILLSESONG!!! Samler sammen gutta, og hærtar naboens balkong og grill. Gutta står for kjøtt, skalldyr, og fisk, mens jeg tar meg av "the fixin's" og dessert. Deriblant: - baconsurrede dadler - ulike typer salsa - mango-pesto-mojo - tzatziki (?) - guacamole - hvitløk-/kryddersmør - grønnsaksspyd - salat med vannmelon, rucola, gorgonzola, og bringebærdressing - jordbær-lime trifle - panna cotta med bringebærcoulis - grillet maiskolbe - lime-/sitronsorbet - saltbakte småpoteter - black bean salat - tarteletter med vaniljekrem og ferske bær osv. Det er en reinspikka matorgie som varer i tolv timer som avsluttes med dypdykk i distingverte whiskey-flasker og jazztobakk.
Gjest Gregor Clegane Skrevet 12. februar 2018 #12 Skrevet 12. februar 2018 På 10.02.2018 den 0.11, Lafemmemauvaise skrev: GRILLSESONG!!! Samler sammen gutta, og hærtar naboens balkong og grill. Gutta står for kjøtt, skalldyr, og fisk, mens jeg tar meg av "the fixin's" og dessert. Deriblant: - baconsurrede dadler - ulike typer salsa - mango-pesto-mojo - tzatziki (?) - guacamole - hvitløk-/kryddersmør - grønnsaksspyd - salat med vannmelon, rucola, gorgonzola, og bringebærdressing - jordbær-lime trifle - panna cotta med bringebærcoulis - grillet maiskolbe - lime-/sitronsorbet - saltbakte småpoteter - black bean salat - tarteletter med vaniljekrem og ferske bær osv. Det er en reinspikka matorgie som varer i tolv timer som avsluttes med dypdykk i distingverte whiskey-flasker og jazztobakk. Mye godt her!
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #13 Skrevet 13. februar 2018 Gode pølser, hjemmebakte pølsebrød, flere typer sennep og ketchup, hjemmelaget kremet potetsalat, grønn salat med frisk vinaigrette med granatepleeddik, vannmelon/feta/mynte/syltet rødløksalat, rå løk (enkelt og greit) eller tomatsalat med løk og god olje. Kald pils. Lammekoteletter med fransk potetsalat, hummus og tzatziki. Enkel, grønn salat. Rødvin. Økologiske kyllingbryst marinert i sitron - saft og skall - olje, hvitløk og frisk timian og andre urter, couscoussalat med grønnsaker og frisk mynte. Tzatziki. Hjemmebakt brød eller focaccia. Gode oliven. Hvitvin. Fiskepakker med grønnsaker og poteter i folie. Salat. Hvitvin. Ventepølse med lompe, ketchup og rå løk. Iskald øl. Alltid!!! Anonymkode: ee7e4...405
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #14 Skrevet 13. februar 2018 Grillspyd med kjøtt fra svin, storfe og kylling, paprika i ulike farger, squash, rødløk, sopp. Salat. Hasselbackpoteter, potetsalat eller fløtegratinerte poteter, eller potetskiver i foliepakke med smør og ost. Hvitvin, rødvin, øl. Dessert: gode cocktails. Eller jordbær. Anonymkode: ee7e4...405
Gjest Gregor Clegane Skrevet 13. februar 2018 #15 Skrevet 13. februar 2018 Det ligger an til å bli en god grillsesong, basert på det som nevnes av mat og drikke her.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #17 Skrevet 6. mars 2018 Grillmat er digg! Dagen ekskjæresten min var utro grillet jeg indrefilet som ble perfekt! Bare flaks. Og asparges i aluform på grillen med olivenolje, salt og pepper og flak av parmesan. Og så gikk drittsekken og rota med ei annei. Anonymkode: 688f6...2b9
Frkwitch Skrevet 18. mars 2018 #18 Skrevet 18. mars 2018 På 6.3.2018 den 7.21, AnonymBruker skrev: Grillmat er digg! Dagen ekskjæresten min var utro grillet jeg indrefilet som ble perfekt! Bare flaks. Og asparges i aluform på grillen med olivenolje, salt og pepper og flak av parmesan. Og så gikk drittsekken og rota med ei annei. Anonymkode: 688f6...2b9 Idiot av en eks som foretrekker damer over deg og grillmat
Gjest Gregor Clegane Skrevet 15. april 2018 #19 Skrevet 15. april 2018 Grillet pølser og svinefilet i går.
AnonymBruker Skrevet 16. april 2018 #20 Skrevet 16. april 2018 I går kom hele familien på grillings hjemme hos oss. Vi grillet røkte koteletter, marinert kylling, hamburger og pølser. Jeg sto for hjemmelaget potetsalat, salat og div sauser og dressinger. Og selvsagt is med sjokoladesaus til dessert Anonymkode: a9854...d5a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå