AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #1 Skrevet 7. februar 2018 Var på jobbintervju for noen uker siden og skulle få beskjed innen i dag uansett om jeg fikk jobben eller ikke. Har ikke hørt noe til nå og tenkte å sende en mail for å høre, men bør jeg vente til i morgen? Og hva bør jeg skrive? Sendte en mail like etter intervjuet med takk for samtalen og noen opplysninger de etterspurte, så har alt vært i kontakt.. vil ikke mase. Anonymkode: 315cc...ceb
Snurrepurre Skrevet 7. februar 2018 #2 Skrevet 7. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Var på jobbintervju for noen uker siden og skulle få beskjed innen i dag uansett om jeg fikk jobben eller ikke. Har ikke hørt noe til nå og tenkte å sende en mail for å høre, men bør jeg vente til i morgen? Og hva bør jeg skrive? Sendte en mail like etter intervjuet med takk for samtalen og noen opplysninger de etterspurte, så har alt vært i kontakt.. vil ikke mase. Anonymkode: 315cc...ceb Ring i morgen (ikke mail..) 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #3 Skrevet 7. februar 2018 Da har du nok neppe fått jobben. 😬 Du kan alltids sende en mail, men det spørs hvor mye det hjelper deg. Anonymkode: 9d879...760
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #4 Skrevet 7. februar 2018 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da har du nok neppe fått jobben. 😬 Du kan alltids sende en mail, men det spørs hvor mye det hjelper deg. Anonymkode: 9d879...760 Redd for det, ja! Han som intervjuet meg var veldig positiv og sa det virket lovende, men... Venter til i morgen da, men ringe eller mail?! Anonymkode: 315cc...ceb
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2018 #5 Skrevet 8. februar 2018 Du har nok ikke fått jobben, men du bør RINGE og spørre likevel. Si at du var på intervju for en tid siden og skulle få rask tilbakemelding, men ikke har hørt noe. De kommer til å si at du ikke har fått jobben og beklage at du ikke ble kontaktet. Så kan du spørre hva som var grunnen til at du ikke fikk jobben. Alltid kjekt å vite. Jeg lurer vel egentlig mest på hvorfor du ikke ringte innen ei uke etter intervjuet? Det viktigste er at du RINGER Anonymkode: 86336...1a8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå