AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #1 Skrevet 7. februar 2018 Jeg røyker (Kent) og kunne tenke meg å prøve damp istede. Problemet er at jeg ikke skjønner bæret av det. Det er en jungel der ute og jeg aner ikke hvor jeg skal starte. Tenkte å kjøpe et rimelig startsett, men så kommer problemene: alle disse smakene....kokkos, jordbær, pære, karamell.....er det ingen som smaker...kent? Om noen kan gi meg tips til hvor jeg kan få tak i det jeg trenger, samt en smak jeg kanskje liker så blir jeg happy! Lurer også på om man skal blande ut den væsken/juicen? Isåfall..med hva? På forhånd: Hjertelig takk! Anonymkode: 453c2...165
ajarRun Skrevet 7. februar 2018 #2 Skrevet 7. februar 2018 Ring dem og be om hjelp? Eller stikk innom butikken? Ikke kjøp noe billig ræl. Da blir det ikke å funke. Det finnes veske med tobakkssmak. Vesken kan du kjøpe ferdigblandet. Vær obs på at du ikke får med nikotin i norge foreløbig. PG/VG er ganske flinke.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #3 Skrevet 7. februar 2018 10 minutter siden, abrasiveRefraction skrev: Ring dem og be om hjelp? Eller stikk innom butikken? Ikke kjøp noe billig ræl. Da blir det ikke å funke. Det finnes veske med tobakkssmak. Vesken kan du kjøpe ferdigblandet. Vær obs på at du ikke får med nikotin i norge foreløbig. PG/VG er ganske flinke. Kan man kjøpe fra utlandet (med nikotin)? Anonymkode: 453c2...165
ajarRun Skrevet 7. februar 2018 #4 Skrevet 7. februar 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan man kjøpe fra utlandet (med nikotin)? Anonymkode: 453c2...165 Hold deg innenfor eu eøs så går det bra.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #5 Skrevet 7. februar 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan man kjøpe fra utlandet (med nikotin)? Anonymkode: 453c2...165 Jeg kjøper e-juice med tobakks-smak her: https://www.liberty-flights.co.uk/ De har tipakninger som er ganske rimelige. Og det holder lenge. Selve e-siggen kjøpte jeg på iSmokeKing i Oslo, den var ti ganger bedre enn det billige startsettet jeg kjøpte på nett. Anonymkode: 16dd0...24f
Pås Skrevet 7. februar 2018 #6 Skrevet 7. februar 2018 Jeg kjøper herfra: www.vapour.com veldig fornøyd!
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #7 Skrevet 7. februar 2018 Anbefaler deg grupper på fb. Der fikk jeg god hjelp. Søk på damp. Anbefaler nds som står for norsk dampselskap samt Damp i Norge. Alle er behjelpelig også for en nybegynner. NDS har vel egen nettside også. Anonymkode: d8b90...757
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #8 Skrevet 7. februar 2018 Hei. Anbefaler eleaf iStick 40w batteri og nautilus tank (spør i butikken). Du må også kjøpe coiler som du må bytte ut ca hver 2-3 uke (koster ca 30 kr pr stk). Juicen anbefaler jeg at du kjøper på nettet med 11-18 mg nikotin. Kjøp en smak som du liker (ikke røykesmak). Anbefaler icy mist, heisenberg, ice apple og red astair (dette er smaker, du får de uten nikotin i norsk butikk). Kjenner mange som har sluttet å røyke ved hjelp av dette. Anonymkode: 3f1eb...1e4
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2018 #9 Skrevet 8. februar 2018 Takk for mange informative svar. Jeg har et spørsmål til: Har forstått det slik at noen juicer må blandes ut, men andre er ferdig blandet.... Hvordan vet jeg hvem som er hva? Jeg har bestilt bl.a. denne, men er den ferdig utblandet? https://www.vapeclub.co.uk/coyote-by-manabush-e-liquids.html Anonymkode: 453c2...165
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #10 Skrevet 13. februar 2018 Den er blandet ut Anonymkode: 3f1eb...1e4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå