AnonymBruker Skrevet 8. februar 2018 #21 Skrevet 8. februar 2018 38 minutter siden, bortebra skrev: Du mener vel brystvorteomslag? 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Altså; Nipler blir nok godkjent etterhvert, rett og slett fordi det er ganske mange som sier det. Dette har jeg også tenkt flere ganger, er nok bare et spørsmål om tid før det kommer i ordboken. Anonymkode: d289e...a1d 1
candykiss Skrevet 8. februar 2018 #23 Skrevet 8. februar 2018 Synes det er tacky å sprade rundt uten bh ute blant folk, spesielt om det er snakk om stramme topper/gensere der brystvortene synes. Hjemme derimot er en annen sak.
SlemUlv Skrevet 8. februar 2018 #24 Skrevet 8. februar 2018 nipler? nippler? Anywho.. jeg syns det ser tacky ut når brystvortene syns. Så jeg går med bh, eller singlet, alt ettersom. men det er meg, jeg bryr meg ikke om hva andre gjør
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2018 #25 Skrevet 8. februar 2018 5 hours ago, Athleisure said: Bare hvis en har små og faste bryster Er dette ikke sexy? Scarlett har relativt store bryster. Jeg hadde dødd om jeg hadde sett henne (eller noen med den kroppen i den toppen uten bh) på gata. Anonymkode: 8729d...c51 2
Arabella Skrevet 8. februar 2018 #26 Skrevet 8. februar 2018 (endret) 3 timer siden, SlemUlv skrev: nipler? nippler? Anywho.. jeg syns det ser tacky ut når brystvortene syns. Så jeg går med bh, eller singlet, alt ettersom. men det er meg, jeg bryr meg ikke om hva andre gjør Hvis du absolutt må bruke engelsk, så heter det altså "whatever" eller "anyhow" i denne sammenhengen. Dessuten har vi også et utmerket ord på norsk for "tacky". Gjett hva det kan være. Endret 8. februar 2018 av Arabella 2
Arabella Skrevet 8. februar 2018 #27 Skrevet 8. februar 2018 4 timer siden, candykiss skrev: Synes det er tacky å sprade rundt uten bh ute blant folk, spesielt om det er snakk om stramme topper/gensere der brystvortene synes. Hjemme derimot er en annen sak. Sprade?
Arabella Skrevet 8. februar 2018 #28 Skrevet 8. februar 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva sier du? Caps eller Skyggelue? Snowboard eller Snøbrett? Altså; Nipler blir nok godkjent etterhvert, rett og slett fordi det er ganske mange som sier det. Altså; Før 2004, så var ikke "kuer" godkjent heller. Da måtte man skrive "Kyr" eller få rød strek på skolen Anonymkode: bdae0...323 Det skulle jeg gjerne se bevis på. Jeg gikk på skolen i 1900 og noe og har alltid både sagt og skrevet "kuer" uten å få rød strek.
Gjest Fillerista Skrevet 8. februar 2018 #29 Skrevet 8. februar 2018 I mine øyne er det helt rått: Fin dame, fine pupper, ingen BH, kanskje ikke så tight topp som mulig, enda deiligere med noe løsere som overlater mer til fantasien. Da er jeg solgt. Visuelt, men også fordi det forteller meg noe om en dame som gir faen i "tacky-koret" og gjør som hun vil.
SlemUlv Skrevet 8. februar 2018 #30 Skrevet 8. februar 2018 5 timer siden, Arabella skrev: Hvis du absolutt må bruke engelsk, så heter det altså "whatever" eller "anyhow" i denne sammenhengen. Dessuten har vi også et utmerket ord på norsk for "tacky". Gjett hva det kan være. Om du ser charmed, bruker de anywho der.. Det er rettogslett bare moro brukt i mange år 3
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2018 #31 Skrevet 8. februar 2018 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, er det sexy? Spesielt i tettsittende topper/gensere, der nipplene synes? Anonymkode: 396bf...21a Det er så deilig.... Anonymkode: 13bef...373 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2018 #32 Skrevet 8. februar 2018 48 minutter siden, SlemUlv skrev: Om du ser charmed, bruker de anywho der.. Det er rettogslett bare moro brukt i mange år Det er en generell måte å uttrykke "any hoo" på i USA. Anonymkode: 2b72d...553
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2018 #33 Skrevet 8. februar 2018 6 timer siden, Arabella skrev: Hvis du absolutt må bruke engelsk, så heter det altså "whatever" eller "anyhow" i denne sammenhengen. Dessuten har vi også et utmerket ord på norsk for "tacky". Gjett hva det kan være. Det er en amerikansk uttrykksmåte. Nei, ortografisk er det ikke riktig, men f heller. Anonymkode: 2b72d...553
SlemUlv Skrevet 8. februar 2018 #34 Skrevet 8. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er en generell måte å uttrykke "any hoo" på i USA. Anonymkode: 2b72d...553 I charmed ble det brukt istedenfor anyway
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2018 #35 Skrevet 8. februar 2018 Akkurat nå, SlemUlv skrev: I charmed ble det brukt istedenfor anyway Da er det riktig! Anonymkode: 13bef...373
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2018 #36 Skrevet 8. februar 2018 15 timer siden, Athleisure skrev: Bare hvis en har små og faste bryster Uenig. Store, duvende, myke bryster ser fabelaktige ut de også, uten BH i en hvit t-skjorte. Alt til sin tid. På middag med svigers? Nei. Hjemme på en lat søndag? Ja, absolutt. Anonymkode: 06289...d48
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2018 #37 Skrevet 8. februar 2018 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Uenig. Store, duvende, myke bryster ser fabelaktige ut de også, uten BH i en hvit t-skjorte. Alt til sin tid. På middag med svigers? Nei. Hjemme på en lat søndag? Ja, absolutt. Anonymkode: 06289...d48 Enig. Syns det er fint med alle jeg! Pupper er hyggelig! Anonymkode: c8530...ebc 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2018 #38 Skrevet 8. februar 2018 13 hours ago, AnonymBruker said: Altså; Før 2004, så var ikke "kuer" godkjent heller. Da måtte man skrive "Kyr" eller få rød strek på skolen Anonymkode: bdae0...32 Ja, selvsagt får man rød strek for å skrive kuer. Det heter kyr. Anonymkode: 1f127...8a0
Arabella Skrevet 8. februar 2018 #39 Skrevet 8. februar 2018 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, selvsagt får man rød strek for å skrive kuer. Det heter kyr. Anonymkode: 1f127...8a0 Både kuer og kyr er tillatt. Jeg foreslår at du undersøker først før du skriver så bastant. 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2018 #40 Skrevet 8. februar 2018 13 timer siden, Arabella skrev: Hvis du absolutt må bruke engelsk, så heter det altså "whatever" eller "anyhow" i denne sammenhengen. Dessuten har vi også et utmerket ord på norsk for "tacky". Gjett hva det kan være. Anywho- Slang for "Anyways/anyhow" Ofte blitt brukt for å irritere andre. Er også blitt brukt ofte i Tv-serien "The Simpsons", hvem skal vi skylde på? Anonymkode: bdae0...323
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå