AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #1 Skrevet 7. februar 2018 Ja, er det sexy? Spesielt i tettsittende topper/gensere, der nipplene synes? Anonymkode: 396bf...21a
Gjest Athleisure Skrevet 7. februar 2018 #2 Skrevet 7. februar 2018 Bare hvis en har små og faste bryster
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #3 Skrevet 7. februar 2018 Nei du får blikk, men det er ikke beundrende blikk ;p Anonymkode: 84a35...399 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #4 Skrevet 7. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei du får blikk, men det er ikke beundrende blikk ;p Anonymkode: 84a35...399 Du kan jo ikke snakke for alle, og ganske sikker på at menn lar tankene vandre litt om en dame går rundt med tettsittende topp uten BH. Kunne ønske det ikke var sånn dog, det er kjempedeilig å gå uten BH, men vil helst ikke tiltrekke meg den uønskede oppmerksomheten. For det får man om man går uten. Anonymkode: aa228...b30 3
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #5 Skrevet 7. februar 2018 Det er kjempesexy! La puppene henge fritt 😍 Anonymkode: 361e3...95d 2
Gjest Mrs.Sunday Skrevet 7. februar 2018 #6 Skrevet 7. februar 2018 På en god puppedag, så kan jeg gå uten bh.
Elektra's Complex Skrevet 7. februar 2018 #7 Skrevet 7. februar 2018 Jeg synes det er sexy! Situasjon og antrekket forøvrig spiller jo så klart inn, det er litt vanskelig å vite hvor man skal plassere blikket når noen med skikkelig store pupper går med trang, gjennomsiktig overdel, men...
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #8 Skrevet 7. februar 2018 Går stort sett uten, jeg :-) iallfall nå på vinterhalvåret når det er kalt og jeg ofte bruker tykk genser slik at det uansett ikke synes. Har relativt små og faste pupper som ikke gjør så mye ut av seg. Men bruker bh hvis jeg får meg veldig tettsittande eller avslørende plagg, og alltid sportsBH på trening Anonymkode: 3843d...db6
Arabella Skrevet 7. februar 2018 #9 Skrevet 7. februar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja, er det sexy? Spesielt i tettsittende topper/gensere, der nipplene synes? Anonymkode: 396bf...21a Jeg har nipler liggende i en verktøykasse sammen med annet verktøy. Under topper og gensere har jeg brystvorter. Behå bruker jeg ytterst sjelden. 6
Gomez Skrevet 7. februar 2018 #10 Skrevet 7. februar 2018 Personlig synes jeg ikke det er spesielt sexy nei, hvis jeg skal være helt ærlig. Men for all del: det finnes sikkert andre gode argumenter for å gå uten.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #11 Skrevet 7. februar 2018 Just now, Gomez said: Personlig synes jeg ikke det er spesielt sexy nei, hvis jeg skal være helt ærlig. Men for all del: det finnes sikkert andre gode argumenter for å gå uten. Ja. Det er behagelig. Anonymkode: 1f127...8a0
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #12 Skrevet 7. februar 2018 4 minutter siden, Arabella said: Jeg har nipler liggende i en verktøykasse sammen med annet verktøy. Under topper og gensere har jeg brystvorter. Behå bruker jeg ytterst sjelden. Du har nipler under topper og gensere òg. Anonymkode: 72aac...ae6 3
Arabella Skrevet 7. februar 2018 #13 Skrevet 7. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du har nipler under topper og gensere òg. Anonymkode: 72aac...ae6 Dette er nipler: Bilder av nipler 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #14 Skrevet 7. februar 2018 27 minutter siden, Arabella said: Dette er nipler: Bilder av nipler Nåde deg om du bruker andre fornorskede engelske uttrykk i fremtiden, skal du virkelig få høre det! Anonymkode: 72aac...ae6 5
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #15 Skrevet 7. februar 2018 Kommer an på hva man har på seg. Men som regel synes jeg det er fint. Men kommer altså litt an på antrekket. Anonymkode: 38ca0...f47
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #16 Skrevet 7. februar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du har nipler under topper og gensere òg. Anonymkode: 72aac...ae6 Nei, det er brystvorter. Anonymkode: 05573...193 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #17 Skrevet 7. februar 2018 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, det er brystvorter. Anonymkode: 05573...193 Jeg sier også nipler... Selv om jeg er fult klar over at det heter brystvorter. Men synes ikke det er et pent ord på noe som egentlig er så vakkert. Vorter liksom For å svare på topic så har jeg angst for å vise niplene offentlig. Mine er kronisk stive og for eksempel på trening, selv med paddet treningstopp, er et mareritt. De synes gjennom alt Ved enkelte kjoler må jeg gå uten bh, heldigvis har jeg nipple covers. Anonymkode: d289e...a1d 2
bortebra Skrevet 7. februar 2018 #18 Skrevet 7. februar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg sier også nipler... Selv om jeg er fult klar over at det heter brystvorter. Men synes ikke det er et pent ord på noe som egentlig er så vakkert. Vorter liksom For å svare på topic så har jeg angst for å vise niplene offentlig. Mine er kronisk stive og for eksempel på trening, selv med paddet treningstopp, er et mareritt. De synes gjennom alt Ved enkelte kjoler må jeg gå uten bh, heldigvis har jeg nipple covers. Anonymkode: d289e...a1d Du mener vel brystvorteomslag? 4
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #19 Skrevet 7. februar 2018 14 minutter siden, bortebra skrev: Du mener vel brystvorteomslag? Hva sier du? Caps eller Skyggelue? Snowboard eller Snøbrett? Altså; Nipler blir nok godkjent etterhvert, rett og slett fordi det er ganske mange som sier det. Altså; Før 2004, så var ikke "kuer" godkjent heller. Da måtte man skrive "Kyr" eller få rød strek på skolen Anonymkode: bdae0...323
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #20 Skrevet 7. februar 2018 Jeg har ikke behov for å være sexy. Heller ikke for å framstå vulgært. Men synes det er befriende å gå uten bh, når jeg er så påkledd at det ikke synes. Anonymkode: 76709...4c2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå