Donnie Darko Skrevet 10. februar 2005 #1 Skrevet 10. februar 2005 http://www.screammagazine.com/modules.php?...der=asc&start=0 Er ikke ofte jeg ler høyt av screamforumet.. men denne gangen lo jeg så jeg fikk spasmer på gulvet. Les de "artige" komentarene nedover i tråden..
Gjest Chrizzy Skrevet 10. februar 2005 #2 Skrevet 10. februar 2005 Jeg synes faktisk ikke de der var artig
Gjest Gjesta Skrevet 10. februar 2005 #3 Skrevet 10. februar 2005 Jeg sier dette i beste mening Donnie, du har en fryktelig sær humor
Sheba Skrevet 11. februar 2005 #5 Skrevet 11. februar 2005 Ble fnising på meg også - faktisk nesten (ja ja, jeg vet det er ting som egentlig ikke er egnet til lå spøke med - men allkevel da - de gutta her kan ordspill, ingen tvil om det - og jeg synes det var morsomt. ) Skyt meg om dere vil!
Gjest Anonymous Skrevet 11. februar 2005 #6 Skrevet 11. februar 2005 Stygt, men akk så morsomt... Intet er for alvorlig til å spøke med
Samantha Skrevet 11. februar 2005 #7 Skrevet 11. februar 2005 Syns det var riktig så festlig! Men kva i alle dager er dette slags forum? :hår:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå