Oppsi Skrevet 7. februar 2018 #1 Skrevet 7. februar 2018 Hva nå? Begge jeg tok nå i kveld er blitt positive etter tidsfristen. Er dpo 12. Testene tatt med dagurin, bare litt på måfå egentlig. Hva tenker dere? 1
Oppsi Skrevet 7. februar 2018 Forfatter #3 Skrevet 7. februar 2018 10 minutter siden, lille_myyy skrev: Positiv 😀 Gratulerer 💐🤰🏼 Tror du virkelig? 😱 så livredd for å håpe, krysser fingrene for at test i morgentidlig er positiv innenfor tidsfristen 🤞🏼🤞🏼
lille_myyy Skrevet 7. februar 2018 #4 Skrevet 7. februar 2018 48 minutter siden, Oppsi skrev: Tror du virkelig? 😱 så livredd for å håpe, krysser fingrene for at test i morgentidlig er positiv innenfor tidsfristen 🤞🏼🤞🏼 Ja, det tror jeg 🤗 Spennende 😄 Oppdater i morgen da ☺️
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #5 Skrevet 7. februar 2018 Ingen tvil, skjedde med meg og : ).. Tok en halvtime før de ble (ekstremt) svakt positive Anonymkode: 4f0e7...ee5
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #6 Skrevet 7. februar 2018 De er så sterke at det er svært rart om du får negativ på ny test i morgen. Anonymkode: 92529...d3e
Oppsi Skrevet 8. februar 2018 Forfatter #7 Skrevet 8. februar 2018 Her er morgenens tester. Både jeg og mannen ser to streker på den nederste i løpet av 5 min. Og siste bilde er tatt 10 min etter tidsfristen, her ser vi to strek på begge. Veeeldig svak sådan.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2018 #8 Skrevet 8. februar 2018 Etter fristen er etter fristen. Får du ikke positiv før fristen går ut, er testen negativ. Alt som skjer etter fristen er ugyldig. Vent nå bare noen dager, da, og følg bruksanvisningen på testen! For å vite om du er gravid, må du få positiv test INNEN fristen, ikke etter. Anonymkode: eaeef...30f 4
Gakkepus Skrevet 8. februar 2018 #9 Skrevet 8. februar 2018 13 timer siden, Oppsi skrev: Hva nå? Begge jeg tok nå i kveld er blitt positive etter tidsfristen. Er dpo 12. Testene tatt med dagurin, bare litt på måfå egentlig. Hva tenker dere? Syns ikke streken er rosa....og på de nyeste kan jeg ikke se strek dessverre... Kanskje det er kvaliteten på bildene
Oppsi Skrevet 8. februar 2018 Forfatter #10 Skrevet 8. februar 2018 Denne er tatt nå.. ??🤞🏼👶🏼 Beklager for at jeg «spammer» dere, å tusen takk tor alle som svarer ❤️💐
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2018 #11 Skrevet 8. februar 2018 35 minutter siden, Oppsi skrev: Denne er tatt nå.. ??🤞🏼👶🏼 Beklager for at jeg «spammer» dere, å tusen takk tor alle som svarer ❤️💐 Den er positiv Denne er innen fristen, sant? Jeg ser tydelig to streker. Gratulerer! 👶🏼❤️ Anonymkode: e1bfa...79d
Oppsi Skrevet 8. februar 2018 Forfatter #12 Skrevet 8. februar 2018 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den er positiv Denne er innen fristen, sant? Jeg ser tydelig to streker. Gratulerer! 👶🏼❤️ Anonymkode: e1bfa...79d Bildet er tatt 5 min etter «dupping» 😁😁
tutta23 Skrevet 8. februar 2018 #13 Skrevet 8. februar 2018 (endret) Tror ikke du trenger å tvile! Gratulere 🤗 👏 Endret 8. februar 2018 av tutta23
Oppsi Skrevet 8. februar 2018 Forfatter #15 Skrevet 8. februar 2018 4 timer siden, tutta23 skrev: Tror ikke du trenger å tvile! Gratulere 🤗 👏 1 time siden, Thinkerbelle skrev: Gratulerer, du er gravid😘😘😘 Tusen takk 🎈😘🤞🏼👶🏼
Kaktuss Skrevet 9. februar 2018 #16 Skrevet 9. februar 2018 På 7.2.2018 den 19.37, Oppsi skrev: Hva nå? Begge jeg tok nå i kveld er blitt positive etter tidsfristen. Er dpo 12. Testene tatt med dagurin, bare litt på måfå egentlig. Hva tenker dere? Hei. Vet du sensitiviteten på den øverste testen? Den "kasetten"? Jeg får nemlig positiv på omtrent alle de, men ikke positiv på stripstestene. Så tror det er noe muffins med de der kasettene, hehe. Men ser du har fått positiv rfsu test. Gratulerer så mye 😁
Oppsi Skrevet 9. februar 2018 Forfatter #17 Skrevet 9. februar 2018 38 minutter siden, Kaktuss skrev: Hei. Vet du sensitiviteten på den øverste testen? Den "kasetten"? Jeg får nemlig positiv på omtrent alle de, men ikke positiv på stripstestene. Så tror det er noe muffins med de der kasettene, hehe. Men ser du har fått positiv rfsu test. Gratulerer så mye 😁 Hei. Jeg har drevet og sett og lett nå, men finner ikke noe vettugt svar altså.. beklager. Jeg har bestilt disse fra ebay 🤔 Hørt om flere som har fått uriktige svar med denne, men jeg har alltid fått «riktig» svar 😊 Krysser fingrene for at du får positiv på strips også snart. 🤞🏼 Tusen takk 🎈👶🏼 1
Kaktuss Skrevet 9. februar 2018 #18 Skrevet 9. februar 2018 Takk for svar. Har leita og leita jeg også, men jeg får bare vente noen dager og teste på nytt med annet merke. 😁
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå