B.Wooster Skrevet 9. februar 2018 #41 Del Skrevet 9. februar 2018 2 minutter siden, femme_folle skrev: Ja, du kan tro jeg koser meg, gutten min :-) Vi får ørene tuta full, både i media og her på KG, om hvor mange single stakkarslige taper-menn med x antall problemer det flommer over av, men ABs erfaring er visst at det er mange ordentlige svigermors drømmer uten det lille ekstra der ute. Ok, men hvis dette var statistikk, så ville slike utstikkere bli filtrert bort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
femme_folle Skrevet 9. februar 2018 #42 Del Skrevet 9. februar 2018 (endret) 2 minutter siden, B.Wooster skrev: Ok, men hvis dette var statistikk, så ville slike utstikkere bli filtrert bort. Litt vanskelig å lage statistikk på "svigermors drøm"! Noen svigermødre vil ha en revisor med fast stilling, andre vil ha en med brune øyne som blunker lurt til svigermonsteret! Og de grådige sier ja takk, begge deler! Endret 9. februar 2018 av femme_folle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #43 Del Skrevet 9. februar 2018 Kjære fu**ings forum! Nei, "alt håp er ikke ute" osv blabla. Jeg kommer aldri til å fatte en drit her inne. Men god helg! Anonymkode: 80351...ad3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 9. februar 2018 #44 Del Skrevet 9. februar 2018 Det skal jo ikke så mye til for å få noe bedre enn en som ruser seg og er utro! Det er forøvrig mange bra menn som er single i 30 årene. Flere av mine venninner slo seg til ro med mann de traff i 30 årene, og det er ordentlig bra menn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.Wooster Skrevet 9. februar 2018 #45 Del Skrevet 9. februar 2018 Akkurat nå, femme_folle skrev: Litt vanskelig å lage statistikk på "svigermors drøm"! Noen svigermødre vil ha en revisor med fast stilling, andre vil ha en som har et like godt øye til mora som til dattera! Det er vel hva dattera synes er parmateriale, som er det avgjørende her? Svigermors drømmerier blir stort sett ikke tillagt mye vekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
femme_folle Skrevet 9. februar 2018 #46 Del Skrevet 9. februar 2018 1 minutt siden, B.Wooster skrev: Det er vel hva dattera synes er parmateriale, som er det avgjørende her? Svigermors drømmerier blir stort sett ikke tillagt mye vekt. Hmm, er du en av de små-autistiske med alt på stell som er svigermors drøm, men litt for strigla for AB? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.Wooster Skrevet 9. februar 2018 #47 Del Skrevet 9. februar 2018 2 minutter siden, femme_folle skrev: Hmm, er du en av de små-autistiske med alt på stell som er svigermors drøm, men litt for strigla for AB? ;-) Anser meg ikke som spesielt glætt, det må være andre egenskaper som gjør at jeg kommer så godt overens med svigermor.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.Wooster Skrevet 9. februar 2018 #48 Del Skrevet 9. februar 2018 Beklager avsporingen, TS. Det du sier om at de single mennene i rett alder, er dumpa pga utroskap og dårlige egenskaper, stemmer trolig bare halvveis. Det bør jo finnes ca like mange oppegående fyrer, som har dumpa kvinnfolket av samme grunner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 9. februar 2018 #49 Del Skrevet 9. februar 2018 Og noen går fra hverandre av helt andre grunner enn utroskap og dritt, så det er god sjanse for å finne noen som er oppegående. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #50 Del Skrevet 9. februar 2018 På 7.2.2018 den 19.23, AnonymBruker skrev: Når jeg var 25 var jeg bekjent / venninde med mange damer i 30 og 35 og 40 årene , noen av de single og de var mildt sagt ganske desperate. Hadde ingen standard på menn og trodde de hadde funnet sin kommende barnefar etter en one night stand. Jeg vet ikke om det sa mye om akuratt de damene, eller om det er sånn man blir med alderen fordi det faktisk er så umulig å finne seg en bra partner? Jeg er 31 og nettopp blitt singel. Mye av meg kjenner på at jeg vil gå tilbake til eksen fordi jeg ser på det som så lang vei og umulig å greie å finne en bra mann nå - alle de bra er vel opptatt og gift for lengst, og de som er single er stort sett det fordi de har vært utro og blitt dumpa, eller rett og slett ikke er bra menn... Ser jeg for meg... Hva gjør man? Holder på et forhold man må finne seg i dritt en gang i blandt fordi man har så god connection ellers, bra sex og veldig fysisk tiltrukket hverandre og kan være oss selv samme , eller legger den mannen bak seg fordi det faktisk er stor sannsynlighet for at man finner noen bedre? Jeg ser så negativt på det, for har ikke kommet over noen bedre match enn han i løpet av hele livet før vi ble sammen og er derfor redd jeg har gjort en feil og aldri vil finne en god mann og ha en tilsvarende god connection med og være like tiltrukket av fysisk og mentalt? Anonymkode: b315d...d71 Du er nettopp blitt singel og likevel så desperat etter å ha en kjæreste? Hva skjedde med å nyte singellivet? Jeg er 32, vært singel i 3 år og stortrives. Finnes mange bra menn der ute også, så null stress om jeg skulle finne på å ønske meg type igjen. Og folk gjør det slutt/skiller seg hele tiden, så det kommer stadig nye menn på markedet også. Anonymkode: 20eea...988 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #51 Del Skrevet 9. februar 2018 1 time siden, femme_folle skrev: Dette er jo en interessant erfaring som går litt kontrært opp mot vinden med hensyn til vedtatte sannheter ("alle de stakarslige moderne taper-mennene") og fortjener å utdypes på bekostning av x antall kjedelige utroskapshistorier. Nå er det jo ikke slik at den ene gruppen utelukker den andre, man har da grupper av både "tapermenn" og litt for "striglete" menn, men som kanskje ikke har det lille ekstra. Anonymkode: 889b6...958 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #52 Del Skrevet 9. februar 2018 1 time siden, Trolltunge skrev: Det skal jo ikke så mye til for å få noe bedre enn en som ruser seg og er utro! Det er forøvrig mange bra menn som er single i 30 årene. Flere av mine venninner slo seg til ro med mann de traff i 30 årene, og det er ordentlig bra menn. Neida, kvalitetsmessig skal det ikke mye til - men jeg tenker jo at for å ha et godt forhold så må mye stemme, alt fra kjemi, personligheter, interesser, seksuelle preferanser, energinivå, tørre å vise seg svak for, og type menneske osv. Og siden jeg ikke har kommet så godt overens med noen på alle disse punktene før så er jeg redd for å ikke finne en tilsvarende connection igjen. Det er ikke vanskelig å finne noen som har bra personlighet, men den har kanskje et helt annet energinivå og livsstil enn hva man kan leve med i lengden, for eksempel. Eller at sexen ikke klaffer. Oppløftende å høre om dine venninder Kjenner bare til tilfeller i 30 årene som har "slått seg til ro" med rest-menn fordi de ikke har hatt noen andre valg. 1 time siden, B.Wooster skrev: Beklager avsporingen, TS. Det du sier om at de single mennene i rett alder, er dumpa pga utroskap og dårlige egenskaper, stemmer trolig bare halvveis. Det bør jo finnes ca like mange oppegående fyrer, som har dumpa kvinnfolket av samme grunner. Ja, det er sant..! Men de er kanskje emosjonelt skadet og ikke tør å åpne seg og være følsom med en ny kvinne? En mann som ikke viser følelser er heller ikke noe jeg kan leve med. 1 time siden, Elaine Marley skrev: Og noen går fra hverandre av helt andre grunner enn utroskap og dritt, så det er god sjanse for å finne noen som er oppegående. Ja det er sant, noen går kanskje fra hverandre av andre grunner også. Heldigvis for meg og sånne som meg får'n si. Anonymkode: b315d...d71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #53 Del Skrevet 9. februar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du er nettopp blitt singel og likevel så desperat etter å ha en kjæreste? Hva skjedde med å nyte singellivet? Jeg er 32, vært singel i 3 år og stortrives. Finnes mange bra menn der ute også, så null stress om jeg skulle finne på å ønske meg type igjen. Og folk gjør det slutt/skiller seg hele tiden, så det kommer stadig nye menn på markedet også. Anonymkode: 20eea...988 Hei du, det er 2,5 mnd siden bruddet nå, men over et år siden det egentlige bruddet, bare at jeg ikke har greid å gå til den endelige avgjørelsen før nå. Jeg har vært singel hele livet helt frem til jeg møtte han, så jeg har på en måte hatt nok singeltid i mitt liv, trivdes, men nå er alderen for å etablere seg med en partner. De fleste rundt meg er godt gift og har barn i skolealder allerede. Men veldig godt å høre at din erfaring på singelmarkedet er at det finnes mange bra menn der ute! Får bare håpe jeg ikke er for fastgrodd i den behageligheten jeg hadde med eksen, vi var som bestevenner og samtidig tenne på hverandre som lidenskapelige sjelepartnere, ble aldri stresset av han eller irritert på han, syntes aldri han ga for mye eller for lite, men så var det denne utroskapen som stresset da og på et visst punkt jeg måtte sette ned foten for. Jeg er kanskje en vanskelig kvinne, for har aldri sluppet noen inn på meg på måten jeg gjorde med han, og alltid syntes menn enten har vært for mye (energimessig så jeg blir stresset) , eller for kameratslig og lite seksuelt tiltrekkende. Håper det går an å finne "full pakke" igjen selvom jeg føler eksen som en once in a lifetime match Anonymkode: b315d...d71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 9. februar 2018 #54 Del Skrevet 9. februar 2018 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Neida, kvalitetsmessig skal det ikke mye til - men jeg tenker jo at for å ha et godt forhold så må mye stemme, alt fra kjemi, personligheter, interesser, seksuelle preferanser, energinivå, tørre å vise seg svak for, og type menneske osv. Og siden jeg ikke har kommet så godt overens med noen på alle disse punktene før så er jeg redd for å ikke finne en tilsvarende connection igjen. Det er ikke vanskelig å finne noen som har bra personlighet, men den har kanskje et helt annet energinivå og livsstil enn hva man kan leve med i lengden, for eksempel. Eller at sexen ikke klaffer. Oppløftende å høre om dine venninder Kjenner bare til tilfeller i 30 årene som har "slått seg til ro" med rest-menn fordi de ikke har hatt noen andre valg. Anonymkode: b315d...d71 Jeg tror alle føler på redselen for å ikke treffe kjærlighet på ny når de blir singel, uansett alder, men de aller fleste gjør det. Da er det verdt det, for den siste kjærligheten føles ofte som "Aldri følt noe som dette før!" Selektiv hukommelse kanskje, men likevel... Jeg tror mange er mest opptatt av utdanning og å komme seg litt i gang med jobb før 30 årene, og så er sent i 20-årene og tidlig 30 årene en alder hvor ganske mange som har vært i lengre forhold oppdager at man har vokst fra hverandre, og har forskjellige mål og prioriteringer. Eller interesser. Så blir det brudd. Og ganske mange har ikke følt for å slå seg til ro før 30 årene. Jeg vil ikke kalle mine venninners menn for "restmenn" iallefall. Flotte og seriøse menn, som har tatt utdanning, kost seg med venner, fått god jobb og ventet på å treffe den rette. Samme som mine venninner, som også var over 30 før de fant dem. Klart man har kysset noen frosker på veien i den alderen, men det har vel du også. Det gjør bare at man blir mer bevisst på hva man vil ha og ikke. Så lenge man ikke har slike urimelige krav som enkelte gir utrykk for her på forumet (men det er kanskje mest menn som har det?), så ser jeg ikke at alderen din skal være til hinder for å treffe den store kjærligheten. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #55 Del Skrevet 9. februar 2018 Absolutt ikke, traff min kjæreste da jeg var 33 Og jeg synes egentlig dating og kjærlighet har blitt bedre jo eldre jeg blir. Jeg har i hvert fall lært hva som er viktig for meg i et forhold, hva jeg ikke kan leve med og er mye mer direkte enn jeg var i 20- årene. Og det økte sjansen for at jeg kom inn i et bra forhold. Anonymkode: d3c6c...1e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #56 Del Skrevet 9. februar 2018 Jeg fant min utkårede da jeg var 32 og egentlig hadde gitt opp alt håp etter å ha vært singel i ca 10 år. Vært sammen i 3 år nå, og venter barn om noen måneder. Han er et par år eldre og hadde ikke noe bagasje med på lasset heller. Anonymkode: 15f40...0df 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #57 Del Skrevet 9. februar 2018 Det kommer en skillsmisse-runde før 40, så da er det second selection round. Anonymkode: 9d8dd...c31 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2018 #58 Del Skrevet 10. februar 2018 Jeg synes jeg ser mange bra menn i den aldersgruppa, gjerne uten barn, men som ønsker seg familie. De er uaktuelle for meg fordi jeg har de barna jeg vil ha, men for deg burde det jo finnes noen. Jeg må ned eller opp i alder om jeg skal date noen (ned er morsomst 😄), men i alderen 30-40 er det mye bra. Du har jo egentlig bare to valg: bli hos eksen og akseptere det som følger med av negative sider (og jeg sier ikke at det er feil, vet flere som lever i slike forhold og kunne gjort det selv), eller innse ar du muligens legger lista litt høyt og måler alle menn opp mot eksen. Anonymkode: f417e...db0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #59 Del Skrevet 9. desember 2023 Er selv nylig blitt singel, dame 31 år. Barnløs. Finnes mange barnløse menn i 30 årene, og finnes flere single menn som har barn. Alt håp er ikke ute. Dater en singel barnløs mann i 30 årene nå. Anonymkode: df39a...750 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #60 Del Skrevet 9. desember 2023 I aller fleste tilfeller er de beste tatt. Ja. Men, flere av de har også vært i forhold med feil partner i 10-15år og de begynner å bryte fra hverandre, så da blir de gode ledig igjen. Kommer det en søt å hyggelig dame forbi i denne perioden, blir vel valget også enklere å ta for å bryte ut. Jeg, har funnet min STORE kjærlighet. Det skulle egentlig ha vært oss fra starten av. (Selvom skjebnen ville noe annet.)Men, nå er det vår tur ❤️❤️❤️ Anonymkode: 77be2...eaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå