AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #61 Skrevet 9. desember 2023 Siden det er umulig å kjenne alle, så går det ikke an å anta noe slikt. De som er synlig på dating sider og diverse er ikke alle single. Så det går ikke an å vite, i det er det håp 😊 Anonymkode: ee6ad...2e5
missbluebird Skrevet 9. desember 2023 #62 Skrevet 9. desember 2023 Håp er det siste som dør. Men å forvente at du finner drøss i en bygd på 50 blir jo litt vanskelig. Alt må jo ses i betrakning. Reis, opplev livet på nye måter, bli kjent med folk og du ser det er masse bra menn i 30 årene rundt omkring som er single og uten bagasje. Vi kvinner har en tendens til å lage lister og sette krav. Flere av disse kravene er ute av proposjoner og etter lang tid vil man innse at mye av det var tåpelige krav. Det er faktisk andre ting som er viktigere. Sixpack, kjekk, mørk som en fotomodell og totalt ubrukelig på dagligdagse ting som elektronikk, bygg, motor osv byttes gledelig ut med greit kjekk, noe lubben men som kan fikse, rette og stiller opp når det trengs, prioriterer familie, får en til å le og er en til å stole på. Ingen kvinner har lyst til å se ut som en 100 åring pga stress når de er 30 fordi de har en pen men ubrukelig mann.
dritten Skrevet 9. desember 2023 #63 Skrevet 9. desember 2023 Jeg er pen og mekaniker. Sterk som naken. Call me.
Serafin Skrevet 9. desember 2023 #64 Skrevet 9. desember 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Er selv nylig blitt singel, dame 31 år. Barnløs. Finnes mange barnløse menn i 30 årene, og finnes flere single menn som har barn. Alt håp er ikke ute. Dater en singel barnløs mann i 30 årene nå. Anonymkode: df39a...750 Ja. Jeg er en av disse mennene. Jeg er barnløs og i begynnelsen av 30-årene. Vil ha forhold og barn men det er vanskelig å finne noen møteplasser å treffe damer på. 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #65 Skrevet 9. desember 2023 Serafin skrev (1 time siden): Ja. Jeg er en av disse mennene. Jeg er barnløs og i begynnelsen av 30-årene. Vil ha forhold og barn men det er vanskelig å finne noen møteplasser å treffe damer på. Buk alle møteplasser som ikke er direkte ulovlig. Har fått med meg at du ikke liker det, men livet går så fort og kjærlighet er verdt det. Anonymkode: ee6ad...2e5
Andro Skrevet 10. desember 2023 #66 Skrevet 10. desember 2023 De fleste blir alene i trettiåra, og fram til du er nitti vil det alltid være flust å finne. Trettiåra er det andre tenårsstadiet. Reetablering.
Serafin Skrevet 10. desember 2023 #67 Skrevet 10. desember 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Buk alle møteplasser som ikke er direkte ulovlig. Har fått med meg at du ikke liker det, men livet går så fort og kjærlighet er verdt det. Anonymkode: ee6ad...2e5 Hæ? Hva er det du snakker om?
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2023 #68 Skrevet 10. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 7.2.2018 den 19.23): Mye av meg kjenner på at jeg vil gå tilbake til eksen fordi jeg ser på det som så lang vei og umulig å greie å finne en bra mann nå - alle de bra er vel opptatt og gift for lengst, og de som er single er stort sett det fordi de har vært utro og blitt dumpa, eller rett og slett ikke er bra menn... Ser jeg for meg... Betyr dette at du også har vært utro og blitt dumpa, eller rett og slett ikke er en bra kvinne? Anonymkode: 77017...501
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2023 #69 Skrevet 10. desember 2023 Serafin skrev (4 minutter siden): Hæ? Hva er det du snakker om? Har ikke du nevnt at noen ikke burde sjekke på kurs og diverse? Sier bare til deg at kanskje du har større sjangse å møte noen om du slutter å bry deg om hvor det burde skje, du vet aldri hvor du møter noen. Om ei smiler til deg og du liker det du ser, kanskje slå av en prat selv om det er på en flyplass eller hvor enn du befinner deg. Dagens problem er at folk ikke snakker sammen, men forholder du deg til kroppspråk går det sikkert bra. Anonymkode: ee6ad...2e5
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2023 #70 Skrevet 10. desember 2023 Det er selvfølgelige mange gode menn der ute også. Alle som går fra kjipe damer, damer de ikke passer sammen med lenger, damer som ikke behandler de bra, spik hakke sprø damer, damer som mishandler, forvitrer, forandrer seg, er utro, har falt for en annen osvosvosv også. Mange går fra hverandre pga krevende småbarnstid, mange går fra hverandre pga uenigheter/de vil forskjellige ting (få barn/la være f. eks.), fordi forholdet ikke fungerer lenger, sexlivet har dabbet av, pga ytre omstendigheter/faktorer, at man har vokst fra hverandre og alt mulig annet også selvfølgelig. Så det er fullt mulig å finne en mann. Man bør absolutt ikke "settle", ta til takke med et dårlig forhold eller bli værende med en det ikke fungerer/fungerer optimalt med f. eks. i tilfelle en ikke finner noe bedre. Som sidenote hadde det vært utrolig mye enklere å date/treffe riktig hvis folk ble flinkere til å gå fra hverandre når forholdet ikke funker, man ikke passer sammen eller generelt bør gå fra hverandre. Utrolig mange kaster bort utrolig mye tid på å bli værende i forhold hvor de egentlig ikke har noe å gjøre, og det er kjedelig både for den det gjelder ettersom vi bare lever en gang (såvidt vi vet ihvertfall) og for den/de der ute som kanskje også hadde fungert mye bedre med den partneren. Det virker som mange ikke tenker så mye over de siste tingene jeg har nevnt, veldig mange er så ensporet og opphengt i akkurat seg selv og tenker ikke lenger enn egen nesetipp når de blir i kjipe, kjedelige, følelsesløse, sexløse, begredelige, forferdelige, skadelige, destruktive, kjærlighetsløse og what not forhold av forskjellige grunner. Det beste for alle er jo at det som er overdue tar slutt, og at vi får frigjort alle som ikke bør være i forhold. Jo yngre man er når man blir singel, jo enklere er det vel, enkelt sagt, men samtidig er det ingenting i veien for å bli singel uansett når. Man kan finne sitt livs kjærlighet enten man er 20, 30, 50 eller 80 år liksom. For å slippe å kaste bort unødvendig tid, ha best mulig sjanse og lengst mulig tid på seg er det jo selvfølgelig best at forholdet tar slutt så fort det er "ute på dato" da, men det er aldri for sent eller umulig å finne noen, om det er det man vil. Anonymkode: 11248...b3f 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2023 #71 Skrevet 10. desember 2023 SunnivaOslo skrev (På 7.2.2018 den 20.16): Like greit å være singel mener jeg. Er selv 30 år og singel i maaaange år uten å ha vært en som har datet mye og hatt mye ONS. Menn er så ekstremt kravstore og "alt" er jo galt så da gidder man ikke mer. Kravstore hvordan da? Anonymkode: b4302...440
Serafin Skrevet 10. desember 2023 #72 Skrevet 10. desember 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Har ikke du nevnt at noen ikke burde sjekke på kurs og diverse? Sier bare til deg at kanskje du har større sjangse å møte noen om du slutter å bry deg om hvor det burde skje, du vet aldri hvor du møter noen. Om ei smiler til deg og du liker det du ser, kanskje slå av en prat selv om det er på en flyplass eller hvor enn du befinner deg. Dagens problem er at folk ikke snakker sammen, men forholder du deg til kroppspråk går det sikkert bra. Anonymkode: ee6ad...2e5 Joda. Det har du nok rett i. Jeg mente dog at man ikke skal ha romanser på arbeidsplasser eller steder man frekventerer ofte. Det kan gå galt eller bli bare helt feil hvis det skulle skjære seg mellom to personer og man er nødt til å møte opp på disse plassene.
Atragon Skrevet 10. desember 2023 #73 Skrevet 10. desember 2023 dritten skrev (6 timer siden): Jeg er pen og mekaniker. Sterk som naken. Call me. Trist
Tone83 Skrevet 10. desember 2023 #74 Skrevet 10. desember 2023 On 2/7/2018 at 8:14 PM, AnonymBruker said: Det var jeg som dumpet han, pga gjentakende utroskap han skylder på rusbruk, og rusbruk er jo ikke noe bedre akuratt. Mine forventninger til forhold er at man skal være lojal og ikke fortsette å ruse seg og være utro når man har sagt at man aldri skal gjøre det igjen... Men om jeg klarer å se bort i fra akuratt de tingene så er det ingenting galt med forholdet, da er det egentlig helt perfekt kjemimessig, personlighetsmessig, interessemessig, fysisk og seksuelt, men det er jo ganske galt det som faktisk er galt da... Desverre! Samtidig tenker jeg sånn at hva er værst, å leve med en repeterende utro sjelevenn man virkelig elsker, eller med en mann man egentlig ikke kommer like tett følelsesmessig og godt overens med eller tiltrekkes like mye av personlighetsmessig og fysisk men som er perfekt på papiret og aldri ville vært utro..? Anonymkode: b315d...d71 Er det bare de to valgene? Jeg hadde heller tenkt: enten møter jeg en flott mann jeg klikker med, eller så nyter jeg livet helt på egen hånd. 2
Kålrota Skrevet 10. desember 2023 #75 Skrevet 10. desember 2023 Det er vel bedre å være singel enn å gå tilbake til et forhold som ikke var bra. Ikke den beste motivasjonen. Jeg traff min kjære da vi var 42, ikke noe annenrangs ved ham. Tvert i mot vil jeg si at han passer leg veldig mye bedre enn eksmannen noen gang gjorde.
herzeleid Skrevet 10. desember 2023 #76 Skrevet 10. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 7.2.2018 den 19.23): Når jeg var 25 var jeg bekjent / venninde med mange damer i 30 og 35 og 40 årene , noen av de single og de var mildt sagt ganske desperate. Hadde ingen standard på menn og trodde de hadde funnet sin kommende barnefar etter en one night stand. Jeg vet ikke om det sa mye om akuratt de damene, eller om det er sånn man blir med alderen fordi det faktisk er så umulig å finne seg en bra partner? Du skal ikke se bort i fra at denne "desperasjonen" også har preget dem tidligere i livet og kanskje kan være noe av grunnen til at de fortsatt var single i høyere alder, heller enn at de ble så desperate i den alderen? Sitat Jeg er 31 og nettopp blitt singel. Mye av meg kjenner på at jeg vil gå tilbake til eksen fordi jeg ser på det som så lang vei og umulig å greie å finne en bra mann nå - alle de bra er vel opptatt og gift for lengst, og de som er single er stort sett det fordi de har vært utro og blitt dumpa, eller rett og slett ikke er bra menn... Ser jeg for meg... Hva gjør man? Holder på et forhold man må finne seg i dritt en gang i blandt fordi man har så god connection ellers, bra sex og veldig fysisk tiltrukket hverandre og kan være oss selv samme , eller legger den mannen bak seg fordi det faktisk er stor sannsynlighet for at man finner noen bedre? Jeg ser så negativt på det, for har ikke kommet over noen bedre match enn han i løpet av hele livet før vi ble sammen og er derfor redd jeg har gjort en feil og aldri vil finne en god mann og ha en tilsvarende god connection med og være like tiltrukket av fysisk og mentalt? Anonymkode: b315d...d71 Jeg tror en vil finne at en stor andel av "bra menn" som innehar egenskaper som gjorde dem ettertraktede gjennom 20-årene vil være "tatt". Samtidig tror jeg generelt det er et uutnyttet potensiale blant ellers "bra" menn som har manglet noen av de egenskapene menn selekteres ganske hardt etter, som selvtillit, utadventhet eller fysiske attributter. Kanskje vil en med alderen finne at en større andel av "gullet" finnes i slike underutnyttede "årer", men at det krever mer av en selv å finne dem, særlig for kvinner som gjerne har en mer passiv måte å lete på.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2023 #77 Skrevet 10. desember 2023 Serafin skrev (9 timer siden): Joda. Det har du nok rett i. Jeg mente dog at man ikke skal ha romanser på arbeidsplasser eller steder man frekventerer ofte. Det kan gå galt eller bli bare helt feil hvis det skulle skjære seg mellom to personer og man er nødt til å møte opp på disse plassene. Men det er da du blir kjennt med noen så følelser best kan oppstå. Den luken for å naturlig møte noen igjen og igjen på nøytral grunn, uten å måtte avslå eller slippe noen inn fort, er vanskeligere å få til på steder du ikke befinner deg ofte. Men det er smak og behag, bare fordi jeg trenger tid og syns det å møte noen med det presset hvor vi vet vi evaluerer hverandre så hvert sekund av situasjonen må bli brukt nøysommelig for å ikke kaste bort noens tid om det ikke blir en match er ekkelt, å vi må respondere fort på følelser som kan ta tid å oppstå å det er forventet å ligge på date nummer 3, hvor det å møte noen 3 ganger ikke er nok for at jeg kan være nært noen, betyr ikke at du opplever det samme. Anonymkode: ee6ad...2e5
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2023 #78 Skrevet 10. desember 2023 31? Nei. 38-39? Ja. Anonymkode: 75ad2...734 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå