Gå til innhold

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Til det bruket er det bedre med ringslynge eller sele dersom du ikke er godt vant til sjaling. De fleste som bruker sjal ute gjør det istedenfor vogn. Når man kombinerer på samme tur er det bedre med andre alternativer.

Anonymkode: 73c5a...79b

Fascinerende at du hele tidensnakker på vegne av mange andre. Fint at det er ditt bruk. 

Anonymkode: fece0...9fe

• Liker 1

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Til det bruket er det bedre med ringslynge eller sele dersom du ikke er godt vant til sjaling. De fleste som bruker sjal ute gjør det istedenfor vogn. Når man kombinerer på samme tur er det bedre med andre alternativer.

Som med omtrent alt annet som gjelder barn, er det forskjellige måter å gjøre ting på. Jeg må finne det som funker for meg og min familie, så får andre gjøre det som er best for dem. Ingen grunn til å være så bastant på noe som ikke stemmer for veldig mange 😉

Jeg har nesten alltid med sjal under vognen og sjaler opp ute jevnlig. For meg er sjal det beste alternativet i 9/10 tilfeller og brukes både som erstatning for vogn og som et supplement.

• Liker 3
45 minutter siden, Bokdamen skrev:

Som med omtrent alt annet som gjelder barn, er det forskjellige måter å gjøre ting på. Jeg må finne det som funker for meg og min familie, så får andre gjøre det som er best for dem. Ingen grunn til å være så bastant på noe som ikke stemmer for veldig mange 😉

Jeg har nesten alltid med sjal under vognen og sjaler opp ute jevnlig. For meg er sjal det beste alternativet i 9/10 tilfeller og brukes både som erstatning for vogn og som et supplement.

Hvis du ser på det jeg skrev står det "dersom du ikke er vant til sjaling". Dette var som svar på en som alltid får sjalet i bakken/snøen, og som mente at sjal ikke var bra. 

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du ser på det jeg skrev står det "dersom du ikke er vant til sjaling". Dette var som svar på en som alltid får sjalet i bakken/snøen, og som mente at sjal ikke var bra. 

Det stemme jo ikke helt, det var svar til kommentaren: 

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel veldig forskjellig hvor man sjaler opp? Jeg brukte sjal som enløsning når barnet ikke ville ligge i vognen lenger, og da var jeg stort sett alltid ute. 

• Liker 1
På 7.2.2018 den 17.21, AnonymBruker skrev:

Jeg likte sele best. Tok meg en evighet å knyte sjalet og så måtte jeg gjerne gjøre det om og om igjen for å få det riktig. Syntes det var stress å ta det på utendørs også. Stå der med det lange sjalet og streve, mens endene av sjalet detter i snøen...

3 timer siden, Bokdamen skrev:

Det stemme jo ikke helt, det var svar til kommentaren: 

Det var en samtale ut fra kommentaren over. 

Annonse

Gjest Geirfuglen

Jeg likte også å ha begge deler. Brukte sjal hjemme og sele på tur. Når det gjaldt sjal synes jeg Caboo Close var supert i starten, men har hørt at mange er veldig fornøyde med K’tan også. Ellers hadde jeg et vevd sjal i størrelse 6. Mange timers kosebæring i det :) Av seler var jeg veldig fornøyd med Angelpack. Ergobaby Adapt på andreplass og deretter Tula Free to Grow. 

21 timer siden, Frostrose skrev:

Ergobaby er bedre enn Baby Bjørn, og det er stort sett disse som selges på de store babybutikkene, men de andre som er nevnt her i tråden er også ergonomiske.

13 timer siden, Sisti skrev:

Ergobaby 360 bør ikke være førstevalget, hvis man absolutt vil holde seg til ergobaby er adapt og omni mye bedre valg. 

Mistenker at den fysioterapeuten har veldig dårlig kjennskap til ergonomisk bæretøy (altså utvalget), for ergobaby er bare en av mange gode seler. ;)

Kan godt hende bare videreformidler rådene jeg fikk 😊. Jeg er fornøyd med de to jeg hadde. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...