AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #1 Skrevet 7. februar 2018 Hei, ettersom jeg er meget glad i NARS' creamy concealer vurderer jeg å kjøpe flytende foundation fra samme merke. Det står mellom All Day Luminous Weightless eller Sheer Glow. Er det noen som har brukt en av disse, og har lyst å dele erfaringer i forhold til dekkevne, holdbarhet, osv.? Jeg har selvfølgelig lest meg opp og sett en haug med youtube-videoer, men jeg hører gjerne fra flere. Jeg har normal til tørr hud, lite urenheter/små porer, men med en del rødhet i kinn/rundt nese. På vinteren er det ingenting som sitter på meg, sminker jeg meg i syv-tiden ser jeg usminket ut allerede rundt lunsj, så at foundationen sitter er nokså viktig. Jeg tror jeg har klart å finne frem til riktig nyanse for min hudtone (enten Mont blanc eller Deauville, jeg bruker nå bareMinerals Fairly Light som er litt lys), men skriv gjerne hvilken nyanse du bruker selv. Anonymkode: 77ff9...674
fresia Skrevet 9. februar 2018 #2 Skrevet 9. februar 2018 Jeg bruker NARS Sheer Glow i fargen Punjab og er fornøyd med både dekkevne og holdbarhet Har tørr hud med litt urenheter og bruker også NARS Creamy Concealer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå