AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #1 Skrevet 7. februar 2018 Jeg har to barn, en i skole og en i bhg(snart skole). Minste i bhg får fri 1/2 ganger i mnd(jeg jobber turnus), og vi koser oss hjemme. Går tur, handler osv. Sist gikk vi på badeland. Kunne igrunn tenke meg å gjøre det oftere- meg og minste storkoser oss. Men- eldste blir misunnelig. Såklart! Sårt å ikke ha fri å gjøre noe kjekt. Men skolen må man på hver dag... har sagt vi skal finne på noe alene( må bli en dag en helg når barna er hos meg/har 50/50). Hvordan løser dere andre det? La være å la minste få fri?🤔 Anonymkode: b38d8...117
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #2 Skrevet 7. februar 2018 Jeg har bare ett barn, så jeg burde kanskje ikke uttale meg, men jeg kjenner instinktivt at det ikke ville vært greit for meg å ta med bare den ene i badeland uten å også planlegge en dag den eldste kan få dra alene med meg i badeland. Men å ha fri er noe annet. Anonymkode: f33ca...ebb 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #3 Skrevet 7. februar 2018 Jeg tenker som over her. Hvorfor ikke vente til helgen med å dra i badeland etc? Og finne på nor hjemme sammen med yngste når du har fri. Anonymkode: 41bf4...5ca 5
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #4 Skrevet 7. februar 2018 Barna våre har hatt redusert plass i bhg alle sammen, så her har det aldri vært ett stort problem med misunnelse. Men nå som kun en er igjen i bhg, gjør vi aldri slike "store" ting som badeland osv. Det tar vi når alle har fri samtidig. Anonymkode: 7e0d5...0b2 1
Arkana Skrevet 7. februar 2018 #5 Skrevet 7. februar 2018 Skolen slutter tidligere enn vi henter i barnehagen (onsdager så tidlig som 12.30) så noen ganger henter vi rett etter skoletid og finner på ting da. Det er jo ikke helt fri (skolebarn skjønner at man ikke kan ta fri for å dra på badeland), men i alle fall får de litt kvalitetstid. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå