AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #1 Skrevet 7. februar 2018 Nettdating er noe dritt. Det har jeg funnet ut. Men gir ikke opp fordi om Er egentlig bare aktiv å tinder, og å være der som mann kan være frustrerende. Sukker har jeg vært innom, men funka dårlig der og. Lite utvalg. Er det noen alternativer jeg har oversett/glemt? Annet enn å gå ut å være sosial, gjør det og Anonymkode: 3ac67...fbb
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #2 Skrevet 7. februar 2018 Jeg lurer også Bor i storby men møter ingen aktuelle og er ikke så veldig sosial av meg. Opplever at det bare er veldig mindre pene menn på nettdating. Tips til apper eller datingsider? Anonymkode: 36d2a...4ea
CannibalLektor Skrevet 7. februar 2018 #3 Skrevet 7. februar 2018 De beste mennene er ikke på datingsider eller apper, for der er bortkastet tid og energi. De mest attraktive som trenger enkle ligg bruker tinder. Regelen er som alltid 1 vær attraktiv 2 ikke vær uattraktiv 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #4 Skrevet 7. februar 2018 4 minutter siden, CannibalLektor skrev: De beste mennene er ikke på datingsider eller apper, for der er bortkastet tid og energi. De mest attraktive som trenger enkle ligg bruker tinder. Regelen er som alltid 1 vær attraktiv 2 ikke vær uattraktiv Haha... Anonymkode: 3ac67...fbb
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #5 Skrevet 7. februar 2018 Turvenn.no. Kun opplevd flotte folk Anonymkode: 1788b...58c
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #6 Skrevet 7. februar 2018 30 minutter siden, CannibalLektor skrev: De beste mennene er ikke på datingsider eller apper, for der er bortkastet tid og energi. De mest attraktive som trenger enkle ligg bruker tinder. Regelen er som alltid 1 vær attraktiv 2 ikke vær uattraktiv Jeg har vanskeligheter for å tro det kan stemme, men du kan jo ha rett. Men forestiller meg at det burde finnes mange (bra/kjekke) menn, som damer som er i min situasjon som ikke drikker og fester lenger og dermed har lite sosialt nettverk, som syntes nettdating derfor er en bra måte å komme i kontakt med andre på..? Anonymkode: 36d2a...4ea 1
CannibalLektor Skrevet 7. februar 2018 #7 Skrevet 7. februar 2018 4 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har vanskeligheter for å tro det kan stemme, men du kan jo ha rett. Men forestiller meg at det burde finnes mange (bra/kjekke) menn, som damer som er i min situasjon som ikke drikker og fester lenger og dermed har lite sosialt nettverk, som syntes nettdating derfor er en bra måte å komme i kontakt med andre på..? Anonymkode: 36d2a...4ea Nei. Kom deg ut og gjør ting. Engasjer deg. Oppsøk arenaer der disse mennene er. Men til syvende og sist konkurrerer du mot andre damer som kan være mer attraktive. Og de smarteste og beste mennene gifter seg ikke, eller blir samboer/forplikter seg. De er for opptatt med å gjøre en forskjell til å bli holdt igjen av dødvekt De vet også hvordan ting henger sammen og det er sløs av tid å bruke nettdating. Da kan de bare ta seg en tur ut på byen og finne seg noen. Mye bedre odds. Byen er stappfull av desperate kvinnfolk (ikke nødvendigvis dårlige, men desperate)
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #8 Skrevet 7. februar 2018 1 minutt siden, CannibalLektor skrev: Nei. Kom deg ut og gjør ting. Engasjer deg. Oppsøk arenaer der disse mennene er. Men til syvende og sist konkurrerer du mot andre damer som kan være mer attraktive. Og de smarteste og beste mennene gifter seg ikke, eller blir samboer/forplikter seg. De er for opptatt med å gjøre en forskjell til å bli holdt igjen av dødvekt De vet også hvordan ting henger sammen og det er sløs av tid å bruke nettdating. Da kan de bare ta seg en tur ut på byen og finne seg noen. Mye bedre odds. Byen er stappfull av desperate kvinnfolk (ikke nødvendigvis dårlige, men desperate) Haha... igjen. Anonymkode: 3ac67...fbb 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #9 Skrevet 7. februar 2018 5 minutter siden, CannibalLektor skrev: Og de smarteste og beste mennene gifter seg ikke, eller blir samboer/forplikter seg. De er for opptatt med å gjøre en forskjell til å bli holdt igjen av dødvekt Ok der mistet du all kreditibilitet , så tar ikke svarene dine noe seriøst fra nå av. Gosh hvem er det som omtaler samboerskap og giftemål som å bli holdt igjen av dødvekt?! Lykke til videre bruh! Anonymkode: 36d2a...4ea 3
CannibalLektor Skrevet 7. februar 2018 #10 Skrevet 7. februar 2018 Just now, AnonymBruker said: Ok der mistet du all kreditibilitet , så tar ikke svarene dine noe seriøst fra nå av. Gosh hvem er det som omtaler samboerskap og giftemål som å bli holdt igjen av dødvekt?! Lykke til videre bruh! Anonymkode: 36d2a...4ea 😂 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2018 #11 Skrevet 8. februar 2018 17 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har vanskeligheter for å tro det kan stemme, men du kan jo ha rett. Men forestiller meg at det burde finnes mange (bra/kjekke) menn, som damer som er i min situasjon som ikke drikker og fester lenger og dermed har lite sosialt nettverk, som syntes nettdating derfor er en bra måte å komme i kontakt med andre på..? Anonymkode: 36d2a...4ea Du kan jo spørre på Whisper om det er noen i nærområdet ditt som er interessert i å bli bedre kjent for så å ta det derfra Anonymkode: d0093...9a7
Mars Quirinus Skrevet 8. februar 2018 #12 Skrevet 8. februar 2018 Enig med deg. Har prøvd Tinder uten særlig hell. Virker som om kravene er svært høye for å få match der, for IRL har jeg ingen problemer med å få oppmerksomhet fra damer. Har ikke prøvd andre sider men det kan være at møteplassen eller sukker er bedre, men jeg tror at det virkelige livet er den beste plassen. Det er min erfaring iallfall.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2018 #13 Skrevet 8. februar 2018 3 timer siden, Mars Quirinus skrev: Enig med deg. Har prøvd Tinder uten særlig hell. Virker som om kravene er svært høye for å få match der, for IRL har jeg ingen problemer med å få oppmerksomhet fra damer. Har ikke prøvd andre sider men det kan være at møteplassen eller sukker er bedre, men jeg tror at det virkelige livet er den beste plassen. Det er min erfaring iallfall. Har vel blitt 4 tinder-dater for min del det siste året. Kunne nok fått til flere, men jeg møtte de 4 som jeg virkelig tenkte: "Åh, hun må jeg møte!". Ble ikke det helt store med noen av de. Har aldri vært den mest komfortable i forhold til sjekking på byen, og sjekking generelt egentlig. Men ser at jeg må ta et skippertak der. TS Anonymkode: 3ac67...fbb
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2018 #14 Skrevet 8. februar 2018 Haha. Fikk ny tindermatch idet jeg skreiv nå TS Anonymkode: 3ac67...fbb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå