Gå til innhold

håroppsetning - DYRT!!

Anbefalte innlegg

Gjest Principessa
Skrevet

Hei, vil gjerne sette opp håret mitt hos en flink frisør, men syns det virker som om man skal ut med flere tusen kroner...Litt for mye for studentpar som gifter seg..Noen som vet om noen gode og billige frisører i Oslo?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anbefaler Therese ved Futurum Frisør på majorstua.

Hun er utrolig flink og kreativ! Kom på 7plass i NM denne helgen.... Tror hun tar ca.700kr for brudeoppsetning..spørs hvor lang tid håret ditt krever.

Gjest Principessa
Skrevet

Tusen takk! Ringer allerede imorgen! Takk for tipset! :wink:

Skrevet

Så bra!

Hun skal ordne mitt hår også..... Veldig koselig jente!

Gjest Principessa
Skrevet

Ha! Da har jeg snakket med Therese og avtalt prøvetime i mai. Takk for tipset!

Men hun snakket om at hun kanskje skal slutte (...?), og i så fall får jeg en annen flink frisør..

Takk igjen! :kyss:

Skrevet

Skal hun slutte? det har ikke jeg fått med meg...

Men det blir sikkert ikke no problem. Håper su blir fornøyd da. Hvordan har du tenkt til å ha håret forresten?

Gjest Principessa
Skrevet

Må innrømme at jeg er usikker...har jo ikke kjolen ennå (har du? får jeg evnt se bilde?)...men jeg regner med at noe av håret skal være oppsatt, hvis ikke alt. Men jeg vil ha en slags naturlig og feminin og likevel klassisk frisyre. Ikke noen stram greie, sånn at ikke Lars kjenner meg igjen :hoho:

Huff, syns det er veldig vanskelig..så takk og lov for disse prøvetimene. Frisøren har sikkert noen gode råd og idéer!

Klem klem

Gjest Principessa
Skrevet

...forresten, hva med deg? Vet du hva slags frisyre du skal ha?

Skrevet

http://www.helenesbridalsalon.com/bridal_g...s/venus27.shtml

Håper jeg fikk til å legge til link nå.. der er ihvertfal kjolen min. Skal ikke ha hansker til.

Tror jeg skal ha noe av håret opp, og noe ned med litt krøller/fall i. Er liksom ikke typisk meg å ha en sånn fjong stivpyntet sveis... så jeg går for noe mer naturlig. Skal heller ikke ha noe særlig mer sminke enn vanlig. Vil jo at folk skal kjenne meg igjen..hehe :wink:

Skrevet

Takk!

Fikk du opp linken?? det gjør ikke jeg..vet ikke hva jeg gjør galt jeg...

Gjest Betty Boop
Skrevet

Kopier den inn i en ny browser i stedet for å trykke på den.

Skrevet

Har fikset det nå... så nå funker linken... :)

Gjest Principessa
Skrevet

oj, for en nyyydelig kjole!! Sikker på at du blir kjempe vakker! :kyss:

Helt enig med deg med tanke på naturlig hårfrisyre..Og når det gjelder sminke så tror jeg at jeg skal gjøre det selv. Moren til forloveren min er kosmetolog og hun sier at så lenge jeg kjøper en bra foundation så holder det. Jeg er fra før av ingen sminkedokke, og jeg vil jo se ut som meg selv! En bra foundation, så man blir fin på bildene, og vannfast mascara...så blir dagen bra!! :wink:

Skrevet

Takk!

er veldig fornøyd med kjole!

Helt enig med deg.. Jeg kommer nok til å sminke meg selv jeg også, med litt hjelp av forloveren min kanskje.

Du får gi meg tips om foundation du da, for det har ikke jeg peiling på...

:wink:

Tenkt no på hva du skal ha i håret?

slør?tiara?blomster?

Tror jeg vil ha blomster, men får se hva slags sveis frisøren klarer å trylle frem først... :wink:

Gjest Principessa
Skrevet

skal nok komme med noen gode foundation tips med tiden... :wink:

Jeg skal i hvert fall ha slør!! (selvom jeg ikke har funnet kjolen ennå ...)

Også kanskje tiara. Men bare en liten en. Må jo være litt prinsessete.. :Nikke:

...men blomster er også fint..

tror likevel at jeg går for slør og en slags tiara..

og du da?

Skrevet

Prøvde slør og tiara i brudesalongen... da var bare tiara finest til kjolen. Hvis jeg finner en fin tiara som er litt middelalder-aktig, så kan det hende jeg velger det... men hvis ikke blir det nok bare blomster.

Gjest Principessa
Skrevet

Cons: har du ingen dagbok?

Hvor i landet befinner du deg? Du og jeg virker som om vi har ganske lik smak...hadde vært gøy å få vite mer om deg... :-)

Skrevet

Sender deg en privat melding jeg...så slipper de andre å bli plaga av skravlinga vår... :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...