AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #1 Skrevet 7. februar 2018 Hei! Var på en date med en fra tinder i helgen, han 38 år og jeg 29. Under daten drakk vi begge og han ble litt bedugget. Han la ut om damer, blant annet at ei venninne av meg hadde sugd han i en bil for mange år siden, at han hadde hatt sex med ei i desember og fortsatt hadde sex med eksen av og til, som det hadde blitt slutt med for tre år siden. Under daten ringte eksen så mye at han til slutt slo mobilen av. Hun var sjalu og lurte på om han var på date.. Jeg sa det som det var da han tok kontakt med meg igjen etter daten, at jeg mistet interessen etter alt han sa. Han syntes at jeg var dømmende og ville få muligheten til å si «det som det var». Selv mener jeg at jeg hadde fått høre mer enn nok og at sannheten ofte kommer frem når man drikker. Han tok ikke et nei for et nei, så jeg blokkerte han. Han måtte jo skjønne at jeg mista lysta etter alt det han la ut? Anonymkode: 315f7...8dd 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #2 Skrevet 7. februar 2018 Ja, jeg hadde heller ikke vært i tvil der. Anonymkode: a75c9...302 17
FantasDick Skrevet 7. februar 2018 #3 Skrevet 7. februar 2018 Jeg hadde også ditcha den umodne grisen. 6
CannibalLektor Skrevet 7. februar 2018 #4 Skrevet 7. februar 2018 Han skulle venta med å fortelle deg alt det der etter at dere hadde knullet. Så hadde det ikke gjort noe om han ble ghostet
FluffyJuggernaut Skrevet 7. februar 2018 #5 Skrevet 7. februar 2018 (endret) Æsj! Jeg hadde også stoppet datingen. Hvor gammel er han, han høres fryktelig umoden ut. Du fikk ett innblikk om hvordan han snakker om damer, og skjønner at du ikke ønsker å være en del av samtale emnet til neste date han skal på. Ville forøvrig fortalt venninnen at han forteller suge historien om henne. *Ser at du har informert om alderen. Og må si at jeg skjønner at han er singel. Stakkars, stakkars eks som blir holdt på gress. Og stakkars deg som var på date med en guttemann, må ha vært en skuffelse. Endret 7. februar 2018 av FluffyJuggernaut 6
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #6 Skrevet 7. februar 2018 Jeg tenker at dette ikke er første gangen han blir dumpet av samme grunn. Hvor skal man begynne med hva som var galt her liksom... Selv hadde jeg også avvist, men det gjør det jo ikke noe mer eller mindre rett av deg og avvise. Var det rett for deg, var det rett. Hvorfor har du dårlig samvittighet? Anonymkode: 7c254...de2 3
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #7 Skrevet 7. februar 2018 Absolutt rett å avvise. For en ekkel skapning... Anonymkode: 86ca5...d76 4
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #8 Skrevet 7. februar 2018 Det var absolutt rett å avvise. Han sier sikkert sånne ting for at du skal føle deg heldig som får lov til å gå ut med en som er så populær som han er. Noe som virker mot sin hensikt. Anonymkode: a31f9...226 7
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #9 Skrevet 7. februar 2018 Du lever nok bedre uten det sjarmtrollet der.. Anonymkode: 264b7...d9d 2
Minitroll Skrevet 7. februar 2018 #10 Skrevet 7. februar 2018 Han er 38?! Mye tyder på umodenhet og gjerne usikkerhet når han styrer på sånn under daten. Jeg hadde ikke kastet vekk kalorier på denne karen. 3
Sandie Skrevet 7. februar 2018 #11 Skrevet 7. februar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hei! Var på en date med en fra tinder i helgen, han 38 år og jeg 29. Under daten drakk vi begge og han ble litt bedugget. Han la ut om damer, blant annet at ei venninne av meg hadde sugd han i en bil for mange år siden, at han hadde hatt sex med ei i desember og fortsatt hadde sex med eksen av og til, som det hadde blitt slutt med for tre år siden. Under daten ringte eksen så mye at han til slutt slo mobilen av. Hun var sjalu og lurte på om han var på date.. Jeg sa det som det var da han tok kontakt med meg igjen etter daten, at jeg mistet interessen etter alt han sa. Han syntes at jeg var dømmende og ville få muligheten til å si «det som det var». Selv mener jeg at jeg hadde fått høre mer enn nok og at sannheten ofte kommer frem når man drikker. Han tok ikke et nei for et nei, så jeg blokkerte han. Han måtte jo skjønne at jeg mista lysta etter alt det han la ut? Anonymkode: 315f7...8dd Du gjorde det rette 👍 2
Mokkilokki Skrevet 7. februar 2018 #12 Skrevet 7. februar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hei! Var på en date med en fra tinder i helgen, han 38 år og jeg 29. Under daten drakk vi begge og han ble litt bedugget. Han la ut om damer, blant annet at ei venninne av meg hadde sugd han i en bil for mange år siden, at han hadde hatt sex med ei i desember og fortsatt hadde sex med eksen av og til, som det hadde blitt slutt med for tre år siden. Under daten ringte eksen så mye at han til slutt slo mobilen av. Hun var sjalu og lurte på om han var på date.. Jeg sa det som det var da han tok kontakt med meg igjen etter daten, at jeg mistet interessen etter alt han sa. Han syntes at jeg var dømmende og ville få muligheten til å si «det som det var». Selv mener jeg at jeg hadde fått høre mer enn nok og at sannheten ofte kommer frem når man drikker. Han tok ikke et nei for et nei, så jeg blokkerte han. Han måtte jo skjønne at jeg mista lysta etter alt det han la ut? Anonymkode: 315f7...8dd Tommelen opp fra meg. Skikkelig dårlig første date det der. Veldig umodent av han og legge ut sånn. Move on. 3
letanglia Skrevet 7. februar 2018 #13 Skrevet 7. februar 2018 Tragisk type! Du gjorde det rette både med å droppe han, og å blokke han når han ikke tok nei for et nei! 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2018 #14 Skrevet 8. februar 2018 På 7.2.2018 den 14.25, AnonymBruker skrev: Hei! Var på en date med en fra tinder i helgen, han 38 år og jeg 29. Under daten drakk vi begge og han ble litt bedugget. Han la ut om damer, blant annet at ei venninne av meg hadde sugd han i en bil for mange år siden, at han hadde hatt sex med ei i desember og fortsatt hadde sex med eksen av og til, som det hadde blitt slutt med for tre år siden. Under daten ringte eksen så mye at han til slutt slo mobilen av. Hun var sjalu og lurte på om han var på date.. Jeg sa det som det var da han tok kontakt med meg igjen etter daten, at jeg mistet interessen etter alt han sa. Han syntes at jeg var dømmende og ville få muligheten til å si «det som det var». Selv mener jeg at jeg hadde fått høre mer enn nok og at sannheten ofte kommer frem når man drikker. Han tok ikke et nei for et nei, så jeg blokkerte han. Han måtte jo skjønne at jeg mista lysta etter alt det han la ut? Anonymkode: 315f7...8dd Er så mange ekle griser i alder fra 38 til 40 og oppover. Skulle tro de mistet hjernen og hjertet sitt i en viss alder og behandler damer som søppel. Har selv akkurat dumpet en på 38 som var helt forkastelig... håper han aldri får unge og kone Anonymkode: 678a2...750 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2018 #15 Skrevet 8. februar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er så mange ekle griser i alder fra 38 til 40 og oppover. Skulle tro de mistet hjernen og hjertet sitt i en viss alder og behandler damer som søppel. Har selv akkurat dumpet en på 38 som var helt forkastelig... håper han aldri får unge og kone Anonymkode: 678a2...750 Kastet han ut forresten fordi han ble tatt av vaktene etter å ha kalt bartenderen masse stygt pga at han ikke gadd å betale 20 kr ekstra for en skvett kaffe. Og han hadde den tjuekroningen. Og han kaller meg dårlig fordi jeg kastet han ut. Eller ba han om å dra. Mitt hjem. Og skulle hele tiden påpeke det... når jeg reagerte på det med at han var stygg mot bartenderen... Mener han har rett til å behandle andre dårlig og at han selv blir behandlet dårlig og at alle er så fæle fordi de ikke gjør som han vil og ikke er perfekte roboter. Jeg spanderte mat på han. Lagde middag osv. Har hatt mye dialog. Og sier at jeg kun vil ha familie og barn. Men han klager på at jeg er en usikker jente som ikke vet hva jeg vil og at jeg ikke har gitt han noen ting. Og at han har gitt meg så mye... gitt meg mye problemer har han. Og jeg er den eneste av oss som har et hjem og en ordentlig bil og aldri drikker. Tar ansvar for meg selv og økonomien min. Anonymkode: 678a2...750
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå