Gå til innhold

Brazilian voksing hjemme?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hellu, har lyst å ta brasiliansk voks, pleide å dra til salong før, men akkurat nå må jeg prioritere budsjettet (småbarnsmor som ikke klarer å unne seg noe). Tenkte på å kjøpe voks til å gjøre det hjemme..men veit jo ikke hvordan jeg gjør det selv?? Hvordan ser man bak osv? Noen som har erfaring?

Anonymkode: f22df...2c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var ei som lagde en tråd om det her. Som endte med grusomme smerter og innleggelse på sykehus. 

Anonymkode: f226f...048

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var ei som lagde en tråd om det her. Som endte med grusomme smerter og innleggelse på sykehus. 

Omg. Får dra til salong. 🤤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hellu, har lyst å ta brasiliansk voks, pleide å dra til salong før, men akkurat nå må jeg prioritere budsjettet (småbarnsmor som ikke klarer å unne seg noe). Tenkte på å kjøpe voks til å gjøre det hjemme..men veit jo ikke hvordan jeg gjør det selv?? Hvordan ser man bak osv? Noen som har erfaring?

Bodygreen har voks og voksvarmer og alt utstyr.  Vil anbefale deg at du går i salong et par ganger først slik at du vet litt hvordan det foregår.  Jeg gjør det selv hjemme nå uten problemer.

Anonymkode: 2a826...9cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter med å få fjernet hårene "under" og bak helt ved hjemmevoksing. Det funker liksom fint foran, men når jeg vil ha et komplett resultat før ferier drar jeg i salongen.

Anonymkode: d6af2...7ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sitt på huk når du skal vokse bak. Veet oriental wax er veldig bra ♡ Tar selvfølgelig lengre tid enn på salong, men det er mindre kleint, og du sparer masse penger. En krukke med voks til 140 kr holder til hvert fall 4 ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cum Control

Hvis hjemmevoksing fører til sykehusopphold, så har man gjort noe feil. Voksen skal være passe varm, og da går det greit. Jeg klarer å ta pungen selv, så du klarer nok dette helt fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes sukkervoks/sugaring fungerer veldig fint :) Billig å lage og dersom det gjør for vondt kan man bare vaske det av med  varmt vann. Tror også at det er noe bedre for huden enn vanlig voks, men det skal jeg ikke uttale meg for mye om 

Anonymkode: aa6a8...f32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.2.2018 den 14.25, AnonymBruker skrev:

:alice:

Anonymkode: d8afc...534

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...