Gjest Principessa Skrevet 10. februar 2005 #1 Skrevet 10. februar 2005 Hei, ville presentere meg selv jeg også! Norsk studine som bor i Danmark. Men kommer selvfølgelig hjem til Oslo når jeg skal gifte meg 20.08.05 Skal møte forloveren min i København på lørdag og kikke på brudekjoler. Har vært M A N G E steder å sett, prøvd, siklet og fått svette hender, men ikke funnet den Perfekte ennå. På lørdag har jeg tid hos www.ypdress.dk hvor man kan kjøpe, leie og også få sin egendesignede kjole sydd...til en billig penge. Gleder meg til å bli bedre kjent med dere!
Calla Skrevet 10. februar 2005 #3 Skrevet 10. februar 2005 Velkommen velkommen! Og grattis som kommende brud! Har selv siklet på kjoler i Danmark(har venner i Holsterbro), men nå har jeg kjøpt en her hjemme. Men har tenkt til å kjøpe ringer i Danmark. Har sett mange fine der til rimelige priser. Si fra hvis du har noen tips!
Gjest gjest1 Skrevet 10. februar 2005 #5 Skrevet 10. februar 2005 Hei og velkommen Lykke til med kjolejakten - veldig morro å prøve brudekjoler da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå