Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Okei så jeg skal på jobbintervju i en sportsbutikk. Jeg er ikke spesielt sporty av meg for å si det sånn, også har jeg noen kilo for mye. Føler kanskje ikke det passer seg at noen som har noen ekstra kilo jobber i en sportsbutikk, eller? 

Tror dere det er noe intervjuer vil legge vekt på? Det at jeg kanskje veier litt mer enn andre.

har søkt opp kjeden på Instagram, og alle bildene de har så er de ansatte veltrente og ser bra ut. Redd jeg ikke kommer til å få jobben pga vekten min.

huff dette ble rotete, men håper noen kan svare..

Anonymkode: 7d81d...d47

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klesbutikker ansetter folk som er interessert i klær, sportsbutikker folk som er interessert i sport. Du kan sikkert fake interessen, men neppe kunnskapen.

Anonymkode: 7f16c...756

Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Klesbutikker ansetter folk som er interessert i klær, sportsbutikker folk som er interessert i sport. Du kan sikkert fake interessen, men neppe kunnskapen.

Anonymkode: 7f16c...756

Jeg har både kunnskap og interessen. Problemet mitt er at jeg ikke ser særlig sporty ut, det er det som bekymrer meg her. 

Jeg har vært sengeliggende i en periode og det er først nå etter flere år jeg har fått grønt lys til å begynne å jobbe fulltid igjen.

Anonymkode: 7d81d...d47

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...