Gå til innhold

Slutte med uvaner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Aner ikke hvor jeg skal spørre om dette, men jeg lurer på om noen har forslag til hvordan jeg kan kutte ned på internettbruken? Jeg blir så provosert og ødelagt, men likevel går jeg inn for å sjekke... så bitcher jeg til mannen etterpå om alt det tullete jeg har lest etterpå. Er jo f ikke sunt. 

Jeg har en smarttelefon som jeg bruker til internett, men jeg kan ikke legge den helt bort for jeg trenger den i nærheten dersom det skulle skje noe (har barn, tenk om jeg må ringe legevakt). Jeg bruker ikke tlf når jeg er med barnet..snakker om min egen fritid. Jeg vil bruke tiden på noe bedre og mer interessant enn internett. At the end of the day er det bare lite givende det jeg har fått med meg. 

Tips????

Anonymkode: 64772...f3a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, jeg vet ikke. Men en god idé kan være å tømme logghistorikken din. Det hjelper hvertfall meg:) Enkelte nettsider går man jo inn på, på ren automatikk når man kjeder seg og har telefonen i hånden. Med tom logg kommer ikke lenger disse nettsidene automatisk opp

Skrevet

Bytt til abonnement med lite/ingen data.

Skaff deg bredbånd med døgnpris, slik at du bevisst må et valg om du trenger å bruke internett den dagen og betale deretter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...