Gjest Gulltopp Skrevet 10. februar 2005 #1 Skrevet 10. februar 2005 Hva er "vanlig" å snakke med venninner om når det kommer til personlige ting? Jeg forteller ingenting slikt til mine venninner, som jeg har hatt siden gymnaset (vi er 21), jeg tror ikke engang de vet hva foreldrene mine heter. De er litt mer åpne, i den grad at de forteller småting om familie og kjærester, à la "han ga meg det fine smykket jeg ønsket meg til bursdagen", men noe fortrolig forhold har vi ikke. Jeg skulle så gjerne hatt venninner jeg kunne snakke med om annet enn trivielle ting, men er det vanlig å ha slike forhold til venninner, eller er fortrolighet noe som er forbeholdt kjærester og nær familie? Hvordan har dere det med deres venninner?
Gjest Moonshadow Skrevet 10. februar 2005 #2 Skrevet 10. februar 2005 Jeg og mine venner deler alt. De vet det meste om meg og omvendt.
Gjest Seleena Skrevet 10. februar 2005 #3 Skrevet 10. februar 2005 Har to venninner som er meg veldig nær, som eg deler alt med. Dei som eg ser kvar dag, men ikkje har SÅ godt forhold til, deler eg kun kvardagse ting med.
Gjest Anonymous Skrevet 10. februar 2005 #4 Skrevet 10. februar 2005 Alt, unntatt hva man gjør i senga, og ikke hva man ikke gjør i senga...
Arkana Skrevet 10. februar 2005 #5 Skrevet 10. februar 2005 Det kommer jo an på. Jeg har venninner jeg ikke snakker om personlige ting med, som jeg kanskje treffer bare på universitetet, som det er koselig å finne på noe med, men ikke noe mer. Mine beste venninner derimot kan jeg snakke om alt med, vi kjenner hverandre godt.
Gjest Atheena Skrevet 10. februar 2005 #6 Skrevet 10. februar 2005 Jeg deler mye personlig med venninner. Har vel 4 gode venninner og 1 god kamerat som jeg kan snakke om alt med. Det kommer litt ann på hvem jeg betror hva til i grunn. Vi kan snakke om alt fra gutter, sex, oppvekst... ja alt mellom himmel og jord egentlig. Har også flere venner som er nære, men det går litt i perioder. Jeg vet at jeg er kjempe heldig som er så heldig og har gode venner. Vet også at det viktigste ikke er å ha mange, men noen få gode. Syns det er litt synd at du ikke har noen du kan betro deg til... man forteller jo ikke alt til moren og faren sin og det er jo ikke garantert at man heller har stiftet egen familie.
Gjest gjest1 Skrevet 10. februar 2005 #7 Skrevet 10. februar 2005 Har to venninner som er meg veldig nær, som eg deler alt med. Dei som eg ser kvar dag, men ikkje har SÅ godt forhold til, deler eg kun kvardagse ting med. Dette kunne være meg som skrev huhu! :o
Gjest Gjesta Skrevet 10. februar 2005 #8 Skrevet 10. februar 2005 jeg er nok ganske åpen mot mine venninner og forteller mye, men ikke alt..noe må være hemmelig også, men det vet ikke de da.. :o
Sheba Skrevet 11. februar 2005 #9 Skrevet 11. februar 2005 Mine beste venner deler jeg alt med. De vet mye mer om meg enn det min egen familie gjør. Det har aldri vært naturlig for meg å fortelle alt mulig om meg selv og mitt til moren min for eksempel, som "klagemur" foretrekker jeg min beste venn i tillegg til kjæresten min!
smidja Skrevet 11. februar 2005 #10 Skrevet 11. februar 2005 Jeg er ikke noe flink til å snakke om hva jeg tenker og føler. Jeg har en jeg forteller absolutt alt til, en jeg forteller en god del til, og en jeg forteller noe til...
*M* Skrevet 11. februar 2005 #11 Skrevet 11. februar 2005 Jeg har ca. 5 venner som jeg VET jeg kan prate med om ALT. Synes mange ganger det er vanskelig å vite hvor gode venner man er med folk. Jeg føler jeg kan snakke med folk om det meste, men det skal mye til før jeg deler mine personlige problemer med andre.
Gjest gjesta Skrevet 11. februar 2005 #12 Skrevet 11. februar 2005 Jeg har tre nære venninner. En av de deler jeg absolutt alt med. Det er så godt å kunne tillate seg å være naken, avkledd og sårbar. De to andre forteller jeg mye til, men litt ulikt. De dekker alle ulike behov hos meg og er utrolig viktige i livet mitt. Jeg vet at de er der for meg.
Gjest Anonymous Skrevet 11. februar 2005 #13 Skrevet 11. februar 2005 Jeg har gode venner jeg kan snakke om alt med, og jeg har bekjente jeg kun deler overfladiske ting med.
Gjest Gulltopp Skrevet 11. februar 2005 #14 Skrevet 11. februar 2005 Da er altså ikke forholdet til venninnene mine helt comme-il-faut, ser jeg...
Gjest gjesta Skrevet 11. februar 2005 #15 Skrevet 11. februar 2005 Deler omtrent alt med mine 2 næreste venner. Deler mye med 2 andre venner jeg ikke sier absolutt alt til. Andre litt mindre nære venner deler jeg noe mindre med. Er så glad for mine nære venner, det er viktig å ha noen man kan snakke med om alt. Typen min forteller jeg også alt til, han er min aller beste venn.
Gjest gjesta Skrevet 11. februar 2005 #16 Skrevet 11. februar 2005 Til trådstarter: Det kommer seg nok ettersom dere blir eldre skal du se! dont worry :trøste:
CeeCee Skrevet 12. februar 2005 #17 Skrevet 12. februar 2005 Jeg snakker med mine nære venner om alt. Vi deler det meste, men det er jo slik at de som er nærmest får vite mest... De vennene som er litt mer perifere får ikke vite så veldig personlige ting. Så ser jeg også menneske typen an. F. eks.: Jeg har en venninne som er supernysgjerrig og litt sladrete. Henne forteller jeg ikke så mye personlig til selv om vi er veldig gode venner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå