Bertha Skrevet 9. august 2002 #1 Del Skrevet 9. august 2002 Ja, så sitter jeg her da. Natten er mørk og morgenen kommer stadig nærmere. Ikke er det stjerner heller i natt som jeg kan titte på Sa natta til mine chattevenner på KG for en times tid siden, men det er visst bare de som var fornuftige nok til å bysselalle. Selv satt jeg der i en time eller to og skrøt av at jeg var verdens eldste C-menneske. 31 år ung er jeg blitt, og mor har ennå ikke gitt opp håpet at "slikt kan tilvennes". Jeg har til og med bælja nedpå ei heil flaske rødvin i løpet av de siste timene, men om det hjalp noe? Neida, fantasien er like levende og Ole Lukkøye har jeg ikke sett snurten til... Tror bare han er oppspinn. Får ta meg en tur ned til bassenget og se om litt bølgeskvulp kan lulle meg i søvn (er ikke for optimist). Og kanskje det heller skulle vært pærebrus i glasset, når jeg tenker etter? Helt dødt her og... *sukk* Kan noen vennligst slå meg i hodet med noe hard? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 9. august 2002 #2 Del Skrevet 9. august 2002 Bertha, Du er ikke verdens eldste C-menneske med mindre du fyller 32 om mindre enn 10 dager.... Leo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 9. august 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 9. august 2002 Dæven - er det sant? Jeg fyller ikke 32 ennå på noen måneder. Hah! Men da er du kanskje enda mer våken enn meg, Leo? Hva skal vi gjøre???? Jeg vil bli søvnig... Men tør definitivt ikke sniffe mer på rødvinen nå, for da blir det kuppelhue i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 9. august 2002 #4 Del Skrevet 9. august 2002 Jeg er C-menneske jeg også! Men her hvor jeg bor er klokken bare 16.50 på ettermiddagen, så det er litt for tidlig å pælme ned vin og vente på Ole Lukkøyet. Eller kanskje det er tid for et glass hvitvin på terrassen??? Hmmm, høres deilig ut.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 9. august 2002 #5 Del Skrevet 9. august 2002 Helt sant! Er svært skuffet over det norske næringslivet som nekter å tilpasse seg dette fenomenet.... De tror, i fullt alvor, at jeg kan stille frisk og uthvilt kl. 09.00 hver morgen! Jeg må ha en genetisk misdannelse; blir nemlig ikke trett av rødvin. (Har heldigvis ikke mer rødvin heller ). Får jo ¤%&¤ ikke sove i denne varmen uansett! Og så jeg som skal tidlig opp i morgen (For meg er det tidlig å stå opp kl. 12.00!!!) Leo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 9. august 2002 Forfatter #6 Del Skrevet 9. august 2002 Aha... så du bor vestpå, Litago? Må innrømme at jeg lurte litt på hvorfor du på død og liv måtte teste vaskemaskinen kl 02 på natta *hehe* Forresten godt å høre at jeg ikke er alene i verden med mine C-menneske skavanker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 9. august 2002 #7 Del Skrevet 9. august 2002 Litago, 16.50 er absolutt ikke for tidlig for et glass hvitvin, men det er avgjort litt tidlig å legge seg... Leo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 10. august 2002 Forfatter #8 Del Skrevet 10. august 2002 Leo - min helt!!! *flirer* Jeg har selv samme problem med arbeidsgiver som til tider torturerer meg med møteinnkallinger til kl 08:30 og atpåtil 09:00. Hva med menneskerettighetene?! Heldigvis har jeg kolleger som sørger for å spare det tjærelignende bunnskrapet i kaffekanna til meg (det er bare det er som er igjen når jeg kommer subbende på jobb). Ellers er det no mercy fra naboene i borettslaget hos meg - de skråler til hverandre over verandakanten kl 07 om morgenen og begynner støvsuging og teppebanking sånn i 8-tiden. Men det har jeg visst skrevet et illsint innlegg om tidligere... Det burde dannes en støtteforening for C-mennesker. Men nok sutring for i dag fra meg. Har det egentlig fint her jeg... Ingen som forstyrrer eller bråker. Et glass vin, og tankene helt for meg selv. Med fare for at de løper løpsk, selvfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 10. august 2002 #9 Del Skrevet 10. august 2002 Hi-hi Bertha. Neida, jeg er ikke en gal husmor som må teste vaskemaskiner midt på natten!!! Nå er maskinen faktisk ferdig, - og det var ingen vannlekkasje. JIPPI! Har lagt en hvitvin i frysen, snart er den iskald og deilig! Noen som vi ha? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 10. august 2002 Forfatter #10 Del Skrevet 10. august 2002 Jatakk! Hvitvin får jeg sjelden kuppelhue av. Unnskyldning god nok? Kanskje det er en genetisk fordel som vi C-mennesker har. Tipper Leo også smatter ved tanken på litt iskald hvitvin Det er i hvert fall varmt nok her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 10. august 2002 #11 Del Skrevet 10. august 2002 *skjenker tre glass hvitvin; ett til Bertha, ett til Leo og ett til meg selv* Ahhhhhh, deilig! *legger frem badedrakter og badehåndkler til mine nye venner* Nå skal det bades!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 10. august 2002 #12 Del Skrevet 10. august 2002 Tar gjerne ett glass hvitvin, jeg! Ønsker meg forresten "sniper-rifle" som kan skyte bedøvelsespiler til 32-års dagen! Den skal jeg bruke på de barna (og foreldrene deres) som hopper på trampoline og hyler i bakgården, rett utenfor mitt soveromsvindu, i grålysningen. (Ca. 11.00)! Ikke særlig humant, men det er ikke særlig humant å skrike folk i ørene midt på natten heller da!!! Vet dere hvordan det føles å skulle til Gardermoen og ta fly før man skal stille i et møte kl. 0900? Ikke? LUCKY YOU! De som ber meg gjøre slike ting, kjenner meg dårlig! De kunne like gjerne ha sendt et kneipbrød! Lar man dem ligge en 14 dagers tid er det sannsynligvis mer liv i dem enn det er i meg når jeg må stå opp 05.15!!! Leo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 10. august 2002 #13 Del Skrevet 10. august 2002 Leo, - du minner meg om gamle dager når jeg bodde hjemme i Norge. Noen ganger måtte jeg ta 07.00 flyet fra Gardermoen for å rekke møter!!!! Herrejemini....... for et slit!!!! Etterhvert så nektet jeg. Enten så fikk møtet legges til senere på dagen ellers så fikk bedriften spandere overnatting. Etterhvert som de så hvor lite brukbar jeg var om morgenen, gikk de med på kravene. Så stå på krava, kjære C-venner! Vi krever human behandling!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 10. august 2002 Forfatter #14 Del Skrevet 10. august 2002 05:15 er ille nok, Leo. Men det er *ingenting* i forhold til når man skal rekke første fly herfra til Oslo. 04:45 må jeg opp!! Men nå er det maaaange måneder (et par år?) siden de har klart å lure meg til det... Jeg er en mester i unnskyldninger. Er spesielt flink til å "overtale" til å begynne møter kl 10 i Oslo *knegg* Skulle uansett vært forbud mot nattflyvninger. Tenk på alle dem i Kjevik-distriktet som får ødelagt nattesøvnen... Jeg skal gjerne være med å spleise på sånn en rifle, Leo. For jeg trenger en slik til å bedøve pensjonistene i borettslaget med også. Greit nok for dem som kan skru av høreapparatet når det stormer som verst, men oss "ungfoler" i 30-åra derimot... Uansett - tusen takk for hvitvin, Litago! Jeg føler meg straks mye bedre! Og et forfriskende bad gjør susen. Jon Blund, gå og vogg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 10. august 2002 #15 Del Skrevet 10. august 2002 Godt at det finnes flere C-mennesker enn meg. Jeg hater å legge meg. Får aldri lagt meg før midt på natten. I moregn (eller i dag da) må jeg opp klokka 8.00 og her sitter jeg LYYYS VÅKEN! Fillern også.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 10. august 2002 #16 Del Skrevet 10. august 2002 Folkens! Må forlate dere en liten stund. Kikker innom om en times tid for å se om dere fortsatt er her. Hvis dere har køyet så: Sov godt, drøm søtt og ha hendene over dyna!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 10. august 2002 #17 Del Skrevet 10. august 2002 God å høre at det er fler av oss! Lurer på hvem som fant opp fenomentet med møter man må ta fly til som begynner grytidlig om morgenen jeg da? Leo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 10. august 2002 Forfatter #18 Del Skrevet 10. august 2002 Lea: Min dypeste sympati. Du må jo stå opp midt på natten, jo?! Prøv litt av Litago's hvitvin, det hjelper. I hvert fall gjorde noe med meg, for jeg kjenner øyelokka glipper litt. Har et mål om å få lagt meg før sola står opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 10. august 2002 #19 Del Skrevet 10. august 2002 God tid, Bertha! Den står ikke opp før ca. 05.15! Leo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 10. august 2002 Forfatter #20 Del Skrevet 10. august 2002 Auda, auda... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå