AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #1 Skrevet 7. februar 2018 Jeg mener at når det kommer til nettdating så bør man legge ut bilder som ser så lik ut som deg selv som slik som du er i dag. Har dere opplevd å møte en fra nettet for så å oppdage at personen slettes ikke så ut slik som bildet viste? Hvordan reagerte dere og ble dere skuffet? Traff du vedkommende igjen? Anonymkode: 91d8e...3db
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #2 Skrevet 7. februar 2018 Nei, kan ikke si at jeg har opplevd store overraskelsene på en negativ måte. Har blitt positivt overrasket dog Anonymkode: 1189a...528 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #3 Skrevet 7. februar 2018 Jeg har både blitt positivt og negativt overrasket. I tilfellet der jeg ble negativt overrasket ble jeg virkelig satt ut fordi han overhooode ikke liknet på bildet. Det ble ingen date nr to. Ikke fordi utseende er alt, men fordi jeg ble så satt ut av hele situasjonen. Det ble for rart å gå rundt i to måneder med et annet bilde i hodet, for så å se virkeligheten. I det andre tilfellet var jeg usikker fordi jeg i utgangspunktet ikke følte meg direkte tiltrukket av mannen på bildet, men da vi møttes i virkeligheten var han mye kjekkere. Men som regel er folk like seg selv. Tror jenter redigerer mer enn gutter Anonymkode: 6445a...c1c 3
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #4 Skrevet 7. februar 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg mener at når det kommer til nettdating så bør man legge ut bilder som ser så lik ut som deg selv som slik som du er i dag. Har dere opplevd å møte en fra nettet for så å oppdage at personen slettes ikke så ut slik som bildet viste? Hvordan reagerte dere og ble dere skuffet? Traff du vedkommende igjen? Anonymkode: 91d8e...3db Ja,flere ganger da jeg drev med nettdating. Jeg reagerte negativt på det. F eks når feite folk haker av for «gjennomsnittlig» eller «noen få kilo for mye», mens de i virkeligheten er 20-30 kg overvektig. Tror de sikkert tenker at de skal vinne på bra personlighet, og at hvis man har hatt god skrivekjemi skal glemme at de har hatt misvisende bilder. Har alltid blitt ned kun 1 date i slike tilfeller. Og så husker jeg en på 34 år som hadde et passbilde fra videregående skole på profilen sin. Han fortalte det selv da jeg spurte. Men først hadde han spurt meg om mine bildet var gamle...(De var 3 måneder gamle). Enkelte eier bare ikke selvinnsikt. Tok meg aldri tid til å treffe han, og skal innrømme at bruken av det eldgamle bildet var utslagsgivende. Anonymkode: 5fd62...735 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #5 Skrevet 7. februar 2018 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja,flere ganger da jeg drev med nettdating. Jeg reagerte negativt på det. F eks når feite folk haker av for «gjennomsnittlig» eller «noen få kilo for mye», mens de i virkeligheten er 20-30 kg overvektig. Tror de sikkert tenker at de skal vinne på bra personlighet, og at hvis man har hatt god skrivekjemi skal glemme at de har hatt misvisende bilder. Har alltid blitt ned kun 1 date i slike tilfeller. Og så husker jeg en på 34 år som hadde et passbilde fra videregående skole på profilen sin. Han fortalte det selv da jeg spurte. Men først hadde han spurt meg om mine bildet var gamle...(De var 3 måneder gamle). Enkelte eier bare ikke selvinnsikt. Tok meg aldri tid til å treffe han, og skal innrømme at bruken av det eldgamle bildet var utslagsgivende. Anonymkode: 5fd62...735 Disse "hake av-knappene" er jo nettopp det som er helt forferdelig å forholde seg til. Bilder, kiloer, blablabla Nettdating sucks Anonymkode: 527c1...d64 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #6 Skrevet 7. februar 2018 Enig, men det virker som det har blitt ganske vanlig å bruke ekstremt flatterende (både gamle bilder og filter) bilder av seg selv. Vil si at på facebook er kvinnene verst, har kolleger og bekjente som jeg aldri hadde kjent igjen ut fra bildene. På nettdating har to av fire brukt gamle/ uaktuelle bilder. Han første hadde bilde av en slank, kortklippet og glattbarbert mann. Han jeg møtte var langhåret, hadde skjegg og veide sikkert 15 kilo mer enn på bildet. Veldig hyggelig, da så det gjorde ikke så mye at han så annerledes ut. Han andre hadde et litt utydelig bilde og hadde så vidt passert 40. Jeg mente jeg så bilde av en kjekk, veltrent mann som kunne se ut som han var mellom 35 og 45. Han jeg møtte var liten og tynn i alt for store klær, hadde veldig markerte rynker i ansiktet og kunne gått for å være i slutten av 50-årene. Hyggelig nok, men det ble bare veldig feil, kjentes ut som jeg var på date med en gammel mann hver gang jeg så på ham. Anonymkode: 1e903...05b
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2018 #7 Skrevet 8. februar 2018 På 7.2.2018 den 13.08, AnonymBruker skrev: Jeg mener at når det kommer til nettdating så bør man legge ut bilder som ser så lik ut som deg selv som slik som du er i dag. Har dere opplevd å møte en fra nettet for så å oppdage at personen slettes ikke så ut slik som bildet viste? Hvordan reagerte dere og ble dere skuffet? Traff du vedkommende igjen? Anonymkode: 91d8e...3db Ja mange ganger. Og menn bruker ikke sminke. Ble kvalm og stakk. Anonymkode: 215fe...ecc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå