AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #1 Skrevet 7. februar 2018 De skriver, ber meg på date og viser stor interesse. Med en gang jeg begynner å vise interesse tilbake ved å feks. høre om vi skal finne på noe, er de helt forandret og trekker seg tilbake og i mange tilfeller ghoster. Må de alltid ha overtaket? Veldig vanskelig Anonymkode: 090cc...7a2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #2 Skrevet 7. februar 2018 Vi menn er da ikke vanskelige? Vi sier ting rett ut. Kanskje du bare ikke hører på det som blir sagt men "tolker" det og derfor blir det feil? Anonymkode: 9d143...eb1 3
Doge Skrevet 7. februar 2018 #3 Skrevet 7. februar 2018 "Skjønner meg ikke på de mennene jeg tiltrekker meg" mener du. Hvor gamle er dere? Har du spurt dem om hva greia er? 6
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #4 Skrevet 7. februar 2018 Det er bare til å behandle dem dårlig. De liker en ikke mer om en er grei. Kanskje faktisk mindre fordi de merkelig nok har en tendens til å få mer respekt når man er totalt bitchete mot dem.Føles også mye enklere hvis de stikker å ikke ha brukt noe energi på snillisme. Anonymkode: 10ac3...f98 1
CannibalLektor Skrevet 7. februar 2018 #5 Skrevet 7. februar 2018 Du må knulle mange frosker for å finne en prins. Ta initiativ!
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #6 Skrevet 7. februar 2018 Gutter som elsker jakten men all talk no action. Useriøse og usikre på innsiden men later som de er selvsikre og vil på date, men så feiger de ut når de skjønner at du er med. Det er et spill for mange der de gir seg selv poeng for hver dame de får bekreftelser fra, og er egentlig bare ute etter bekreftelser og ikke date eller kjæreste. Anonymkode: 31487...1d4 3
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #7 Skrevet 7. februar 2018 Det er kjipt, men ikke alle er sånn heldigvis. Det gjelder å finne de bra. Jeg møtte nettopp en fyr på et nettsted, og jeg sa at jeg ikke hadde tid til å møte han før tre uker etter, og trodde aldri verden han ville gidde å vente så lenge, men han ventet og vi har vært på noen deiter allerede ;-) Så det er mulig å finne de fine også. Anonymkode: 774e4...6d8
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #8 Skrevet 7. februar 2018 Daten min idag gadd ikke møte opp.. har gitt opp mannfolk. Enten så er de gift, eller så ghoster de, eller så er de bare jævla cocky og høy på seg selv, uten å overhodet ha grunn til det. Mye patetiske mannfolk. Og så mye bra damer det faktisk er. Synd de ikke klarer oppføre seg, så hadde de fleste av drittsekkene ikke trengt å henge på Tinder for 3 året på rad. Anonymkode: b824d...523 3
OPIgirl Skrevet 7. februar 2018 #9 Skrevet 7. februar 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: De skriver, ber meg på date og viser stor interesse. Med en gang jeg begynner å vise interesse tilbake ved å feks. høre om vi skal finne på noe, er de helt forandret og trekker seg tilbake og i mange tilfeller ghoster. Må de alltid ha overtaket? Veldig vanskelig Anonymkode: 090cc...7a2 Nei, hvem forstår seg vel på menn?
OPIgirl Skrevet 7. februar 2018 #10 Skrevet 7. februar 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi menn er da ikke vanskelige? Vi sier ting rett ut. Kanskje du bare ikke hører på det som blir sagt men "tolker" det og derfor blir det feil? Anonymkode: 9d143...eb1 Det gjør dere ikke. Dere lyver så det renner av dere. Bare for å få dere noe. 3
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2018 #11 Skrevet 8. februar 2018 13 hours ago, AnonymBruker said: Daten min idag gadd ikke møte opp.. har gitt opp mannfolk. Enten så er de gift, eller så ghoster de, eller så er de bare jævla cocky og høy på seg selv, uten å overhodet ha grunn til det. Mye patetiske mannfolk. Og så mye bra damer det faktisk er. Synd de ikke klarer oppføre seg, så hadde de fleste av drittsekkene ikke trengt å henge på Tinder for 3 året på rad. Anonymkode: b824d...523 Ikke tro kvinner er noe bedre. Har avtalt kinodate med damer der de aldri har dukket opp og jeg aldri har hørt noe mer fra de igjen, så det er plenty med patetiske kvinnfolk der ute. Anonymkode: c1bf4...6f0 2
Jentadi Skrevet 8. februar 2018 #12 Skrevet 8. februar 2018 Kvinner eller menn, det finnes kjipe folk som ikke har lært seg folkeskikk eller som ikke bryr seg om andres følelser. Vær tålmodig, det finnes mye bra der ute også😊 4
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2018 #13 Skrevet 8. februar 2018 13 timer siden, OPIgirl skrev: Det gjør dere ikke. Dere lyver så det renner av dere. Bare for å få dere noe. Trenger ikke lyve for å få seg noe. Det er nok av kvinner der ute som sprer beina lett som bare det. Anonymkode: e6f17...242 1
DonaldDuck Skrevet 8. februar 2018 #14 Skrevet 8. februar 2018 Heldigvis er ikke alle menn like. Som en skrev lenger opp her: Du må kanskje kysse mange frosker for å finne drømmeprinsen. Kanskje du må se etter menn med litt andre egenskaper enn de du har snakket med til nå? 1
Xcase33 Skrevet 8. februar 2018 #15 Skrevet 8. februar 2018 3 hours ago, AnonymBruker said: Ikke tro kvinner er noe bedre. Har avtalt kinodate med damer der de aldri har dukket opp og jeg aldri har hørt noe mer fra de igjen, så det er plenty med patetiske kvinnfolk der ute. Anonymkode: c1bf4...6f0 Dyre i drift er de også ..mange som bare sier ja for å få seg gratis middager og frynsegoder også. Det er ihvertfall ikke noe menn gjør
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2018 #16 Skrevet 8. februar 2018 2 minutter siden, Xcase33 skrev: Dyre i drift er de også ..mange som bare sier ja for å få seg gratis middager og frynsegoder også. Det er ihvertfall ikke noe menn gjør Det er egentlig ganske billig og fornuftig gjort av kvinner, tatt i betraktning at av at alle kvinner må ta høyde for at de bare skal brukes til sex og selskap i svært kort tid og i praksis ikke har mer verdi en prostituerte for disse mennene. Anonymkode: 10ac3...f98
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2018 #17 Skrevet 8. februar 2018 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Daten min idag gadd ikke møte opp.. har gitt opp mannfolk. Enten så er de gift, eller så ghoster de, eller så er de bare jævla cocky og høy på seg selv, uten å overhodet ha grunn til det. Mye patetiske mannfolk. Og så mye bra damer det faktisk er. Synd de ikke klarer oppføre seg, så hadde de fleste av drittsekkene ikke trengt å henge på Tinder for 3 året på rad. Anonymkode: b824d...523 Helt enig med deg. Men rapporter de som er ufine og nedlatende så de ikke ødelegger hele markedet. Vi har alle et ansvar om å ta tak i ufin oppførsel. For du vil vel ikke at andre damer skal bli dårlig behandlet ? Har selv rapportert en fyr han er helt forkastelig. Og han er bare en stor løgn og behandler damer som gjenstander og er svært nedlatende mot meg og andre. Hvorfor er han så himla klengete og ikke tar et nei. Og skal fortelle meg hvor lite hjerne og hjerte jeg har bare fordi jeg ikke kan møte han en gang. Og at han skal lære meg opp til å bli en bra kvinne. Og at han sier han er så krevende og kresen når han bare viser at han er en usikker liten gutt som aldri klarer å vokse opp og få orden på livet. Han sier han tjener en viss sum. Som er veldig bra. Men klarer ikke å skaffe seg et eget sted å bo engang og klager på at jeg ikke skaffer seng. Kaster meg inn i bagasjerommet på den stygge varebilen sin og kjører på i høy hastighet så jeg blir slengt inn i veggene i svingene og for ikke å snakke om fartsdumperne. Behandlet meg som et dyr uten følelser og tanker. Men er mange mennesker som har gjort det i andre sammenhenger også. 38 år og oppførsel og kognisjon som en barneskole gutt. Han hintet hele tiden til at han vil ha en dame som forsørger han låner han penger enda han sier han tjener en viss sum forsvarer han mot dårlig oppførsel osvosv. En liten gutt som savner en mor han aldri hadde. Også mye mer. Han klager på at han ikke får noe av meg. Jeg skylder verken han eller noen noe. Da får han finne noen som gir han noe da hvis det er så viktig. For han klarer ikke å si hva han vil ha. Jeg gir han alle tankene mine følelsene har spandert laga mat invitert han hjem der han nesten fikk hunden min påkjørt og rev ned leiligheten min nesten. Ville gi han en familie og jeg støtter de jeg er glad i og pleier de hvis de blir syke. Så ingen trenger å klage på at jeg ikke gir de noe. Og mene at jeg fortjener å bli dårlig behandlet og dumpet fordi jeg ikke vil være en jævla gjenstand for de. Det er ikke mitt problem. Det er de som behandler andre dårlig som har et problem og skulle ønske flere hadde baller til å si ifra. Anonymkode: 13bf0...ec6
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2018 #18 Skrevet 8. februar 2018 På 7.2.2018 den 12.37, AnonymBruker skrev: Vi menn er da ikke vanskelige? Vi sier ting rett ut. Kanskje du bare ikke hører på det som blir sagt men "tolker" det og derfor blir det feil? Anonymkode: 9d143...eb1 Haha typisk. Legger alltid skylden på at det er vi kvinner som feiltolker. Og at vi er ustabile. En kvinne som blir oppfattet ustabil av en mann er en kvinne med ryggrad, hjerne, hjerte og alt som den usikre lille gutten skulle ønske han SELV hadde. Og dere ber om å bli tolket fordi dere aldri er tydelige og vet aldri hva dere vil. Og det er ikke rart man blir usikker når man sier at man vil møte en kvinne også nei kan ikke. Og tar lang tid før man hører noe. Også en annen er veldig keen også dabber det av fordi han bare var ute etter et eller annet. Eller hva det var. Og en annen er helt psyko og nedlatende. Slutt å legg skyld på kvinner, gå i deg selv isteden og skaff profesjonell hjelp. Er en del menn som trenger det... gå til psykolog og ikke gå til sukker.no. en dame fikser ikke problemene deres og man kan ikke bruke unnskyldninger for å behandle andre dårlig. Og rakke ned på kvinner. For man møter seg selv i døra en gang. Og karma tar deg. Dere menn må bare slutte å være utro mot kona, gjøre noen gravide for å stikke av, makt misbruk på jobb og i sosiale sammenhenger, kjøre som en psyko i trafikken, stikker fra ansvar i livet sitt og legger skylden på alle andre, være for glad i flaska og penger, skal ha mange damer, stikker og slenger dritt som dere vil og legger skylda på at dama er fæl. Dere spanderer og gir masse gaver for å kreve noe tilbake og tror verden skylder dere noe. Verden skylder kun respekt. Anonymkode: 13bf0...ec6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå