Gå til innhold

Vinterklær på tilbud?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå som vinteren er på hell begynner det vel å komme gode tilbud på vinterklær snart. Jeg tenkte å være litt smart i år og kjøpe inn neste års klær til barna allerede nå. 

Noen som har kommet over noen knalltilbud? Helst nettbutikk, men anthing goes! :-)

Vinterdresser, jakker, votter, luer, vintersko, ulltøy etc. 

Anonymkode: aa589...bb6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har jeg allerede gjort. :) Kjøpte inn på Black Friday i fjor på 50-70 %. :nigo:

Anonymkode: 5076c...b68

Skrevet

Det er tilbud i omtrent alle nettbutikker nå, så fullt mulig å gjøre kupp. Butikkene jeg leter etter tilbud i er bl a: 

familiebutikken.no

barnashus.no

babybanden.no

ellos.no

reima.no

barnihagen.no

petterpia.com

jollyroom.no

stormberg.no

Zalando, stylepit og boozt, men litt lite 50 og 70%, hvertfall av hva jeg er ute etter.

coop.no (om ikke akkurat salg, så kan de ha veldig gode tilbud/kampanjer innimellom, men en må følge aktivt og ofte med)

Anonymkode: 73165...dba

Skrevet

Jeg ville anbefalt å ta en titt på Finn.no fremover, med å lagre søk på det du ønsker å kjøpe. Noen GA BORT seks ullbodyer og fire ullbukser fra Hust & Claire i fjor høst. Vi har hatt fullt opp med ull til gutten for 120,- (frakt med posten). 

Om du likevel har tenkt å spare penger på klær til neste vinter tenker jeg. :)

Anonymkode: 59b16...a4f

• Liker 1
Skrevet

Vil kommentere at ullrøyet de gs bort så nytt ut. 

Anonymkode: 59b16...a4f

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå som vinteren er på hell begynner det vel å komme gode tilbud på vinterklær snart. Jeg tenkte å være litt smart i år og kjøpe inn neste års klær til barna allerede nå. 

Noen som har kommet over noen knalltilbud? Helst nettbutikk, men anthing goes! :-)

Vinterdresser, jakker, votter, luer, vintersko, ulltøy etc. 

Anonymkode: aa589...bb6

Vintertøysalget begynner tidlig i januar. Når vi nå har kommet til februar er det meste utsolgt, eller pakket bort av butikkene. Noen har noe igjen til 70 %. Så du får ut og lete i verden. 

Anonymkode: ea1a8...1ea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...