AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #1 Skrevet 7. februar 2018 Nå som vinteren er på hell begynner det vel å komme gode tilbud på vinterklær snart. Jeg tenkte å være litt smart i år og kjøpe inn neste års klær til barna allerede nå. Noen som har kommet over noen knalltilbud? Helst nettbutikk, men anthing goes! :-) Vinterdresser, jakker, votter, luer, vintersko, ulltøy etc. Anonymkode: aa589...bb6
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #2 Skrevet 7. februar 2018 Det har jeg allerede gjort. Kjøpte inn på Black Friday i fjor på 50-70 %. Anonymkode: 5076c...b68
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #3 Skrevet 7. februar 2018 Det er tilbud i omtrent alle nettbutikker nå, så fullt mulig å gjøre kupp. Butikkene jeg leter etter tilbud i er bl a: familiebutikken.no barnashus.no babybanden.no ellos.no reima.no barnihagen.no petterpia.com jollyroom.no stormberg.no Zalando, stylepit og boozt, men litt lite 50 og 70%, hvertfall av hva jeg er ute etter. coop.no (om ikke akkurat salg, så kan de ha veldig gode tilbud/kampanjer innimellom, men en må følge aktivt og ofte med) Anonymkode: 73165...dba
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #4 Skrevet 7. februar 2018 Jeg ville anbefalt å ta en titt på Finn.no fremover, med å lagre søk på det du ønsker å kjøpe. Noen GA BORT seks ullbodyer og fire ullbukser fra Hust & Claire i fjor høst. Vi har hatt fullt opp med ull til gutten for 120,- (frakt med posten). Om du likevel har tenkt å spare penger på klær til neste vinter tenker jeg. Anonymkode: 59b16...a4f 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #5 Skrevet 7. februar 2018 Vil kommentere at ullrøyet de gs bort så nytt ut. Anonymkode: 59b16...a4f
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #6 Skrevet 7. februar 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå som vinteren er på hell begynner det vel å komme gode tilbud på vinterklær snart. Jeg tenkte å være litt smart i år og kjøpe inn neste års klær til barna allerede nå. Noen som har kommet over noen knalltilbud? Helst nettbutikk, men anthing goes! :-) Vinterdresser, jakker, votter, luer, vintersko, ulltøy etc. Anonymkode: aa589...bb6 Vintertøysalget begynner tidlig i januar. Når vi nå har kommet til februar er det meste utsolgt, eller pakket bort av butikkene. Noen har noe igjen til 70 %. Så du får ut og lete i verden. Anonymkode: ea1a8...1ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå